Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Znamy plany Popeyes na najbliższe miesiące

Popeyes podsumowuje miniony rok i zapowiada umocnienie oraz dalszy rozwój marki w Polsce. Czego możemy się spodziewać? – kilkunastu kolejnych restauracji, setki nowych miejsc pracy, premier w menu i szeregu niespodzianek dla gości.

Miniony rok dla Popeyes w Polsce był sporym wyzwaniem, zakończonym dużym sukcesem. W lipcu we Wrocławiu powstała pierwsza restauracja, jednak przygotowania do wejścia marki na polski rynek (w tym między innymi poszukiwanie atrakcyjnych lokalizacji, aranżacja wnętrz, komponowanie menu, czy badania konsumentów) rozpoczęły się wiele miesięcy wcześniej. Pierwsi managerowie i trenerzy szkolili się przez trzy tygodnie w Anglii, kolejni zdobywali wiedzę już w Polsce. Łącznie w całym 2023 roku przeszkolono 300 osób zasilających zespoły pięciu nowo otwartych restauracji – we Wrocławiu, Szczecinie i trzech w Warszawie.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z debiutu na rynku polskim, udało nam się w pełni zrealizować wszystkie plany i z optymizmem patrzymy w przyszłość. 2024 będzie rokiem umacniania i dalszego rozwoju brandu Popeyes w Polsce, ale także w Czechach i w Rumunii. Chcemy by goście poznając naszą markę mieli możliwość doświadczania jej w pełnej krasie, a na to, poza menu składa się także atmosfera, wystrój lokali, obsługa i wszystko to, co kreuje niepowtarzalny, nowoorleański klimat, dlatego powstanie kolejnych restauracji będzie dla nas priorytetem. Poza nowymi lokalizacjami planujemy także poszerzenie oferty, czyli uruchomienie pierwszych drive thru. Obecnie w Polsce mamy 5 restauracji Popeyes; do końca roku pojawi się kilkanaście kolejnych. W ślad za tym zwiększy się też liczba stworzonych przez nas miejsc pracy i możliwości rozwoju zawodowego – mówi Jerzy Tymofiejew, Chief Executive Officer, Rex Concepts CEE.

Długo wyczekiwana premiera

Polacy z niecierpliwością czekali na Popeyes, o czym świadczyły choćby kolejki przed każdym otwarciem – w Warszawie wielbiciel słynnej Chicken Sandwich spędził prawie dwie doby przed Złotymi Tarasami. Również media okazały niemałe zainteresowanie tematem – prawie 1,5 mld zasięgu publikacji i dotarcie do ponad 33 mln odbiorców informacji o otwarciach i marce.

Szybko zdobytą popularność marki potwierdzały także liczne publikacje w mediach społecznościowych. Twórcy na Youtube, Instagramie czy TikToku prześcigali się w tym, kto pierwszy opublikuje test dań z polskiego Popeyes. Dziś już przepis na kulinarny sukces Popeyes jest dobrze znany w Polsce – soczysty i zawsze świeży kurczak, chrupiąca panierka, wyraziste przyprawy inspirowane Luizjaną, solidne porcje i doskonałe dodatki.

W minionych miesiącach goście mieli okazję spróbować 35 unikatowych pozycji z menu restauracji, w aż 150 wariantach. Największą popularnością niezmiennie cieszyła się kanapka Chicken Sandwich w różnych odsłonach, Frytki Supreme Fries (z sosem serowym i świeżym szczypiorkiem) oraz shake o smaku kokosowym, czyli Coconut Premium Shake. Jak zapowiada Popeyes, w tym roku w Polsce, w menu na pewno pojawią się premierowe dania, wśród nich, m.in. nowe warianty słynnej kanapki. Latem natomiast możemy spodziewać się nowych odsłon pysznych i orzeźwiających Premium Shakes. Szczegóły jednak mają być niespodzianką dla miłośników nowo orleańskich smaków Popeyes. Jak podaje marka w ramach ciekawostek, średni czas oczekiwania na całe zamówienie w polskich restauracjach wynosi zaledwie 3 minuty i 45 sekund, nie licząc wcześniejszego panierowania i smażenia świeżego kurczaka, zawsze przygotowywanego ręcznie i na miejscu, a to wszystko w myśl zasady „slow preparing, fast serving”.

Ponad pół wieku na rynku

Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie.

Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem