Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Klepierre: Sadyba Best Mall jako pierwsza w Polsce ma zupełnie nowy concept

Beauty concept store to nowa formuła sklepów, która wykracza poza znany model zakupowy. Oferuje ona klientom profesjonalne usługi, eksperckie doradztwo oraz szeroki wybór kosmetyków, z których słynie marka Super-Pharm. Wszystkie te atrakcje zaaranżowano w nowoczesnym i przestronnym lokalu w warszawskiej galerii Sadyba Best Mall, która należy do Klepierre.

Skin&Beauty by Super-Pharm znajduje się na 1. piętrze galerii. Z zewnątrz wita klientów jasna, elegancka witryna z widocznym logo nad wejściem. Sklep zamiast prostych linii i szeregowych regałów, posiada aranżację w łuk, a każda sekcja zamyka się na okręgu. Wnętrze zostało podzielone na strefy, które różnią się kolorami odpowiadającym konkretnym sekcjom. Ten niespotykany układ w połączeniu z pastelowym i jasnym wnętrzem oddziałuje na maksymalizację doświadczeń zakupowych klientów.

Nowatorski format Skin&Beauty by Super-Pharm to ponad 300 m2, co wpływa w znacznym stopniu na komfort z zakupów, a także umożliwia dostęp do szerokiej oferty produktowej. Z jednej strony to znane i lubiane marki z kategorii dermokosmetyków oraz produkty do pielęgnacji za które klienci tak cenią Super-Pharm. Z drugiej strony, to nowości – dopasowane do potrzeb współczesnego, świadomego i wymagającego konsumenta – produkty marek luksusowych oraz segmentu sexual wellness.

Niebawem oferta Skin&Beauty by Super-Pharm zostanie poszerzona. Jej wyróżnikiem będą usługi fryzjerskie oraz konsultacje z ekspertami. Beauty concept store oferujący w jednym miejscu sprzedaż szerokiej gamy produktów oraz sekcję usługowo-doradczą jest unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku, a Sadyba Best Mall pierwszą galerią handlową, która udostępnia je dla klientów.

Skin&Beauty by Super-Pharm

To innowacyjny beauty concept store będący połączeniem drogerii i perfumerii. Pastelowe i nowoczesne wnętrze sklepu zostało podzielone na okrągłe strefy, w których klienci mogą spokojnie zrobić zakupy: premium, dermo, make-up, face care, men, body&spa, hair care, men oraz sexual wellness. To jednak nie wszystko. W Skin&Beauty można skorzystać z dużego wyboru usług beauty m.in. profesjonalnego badania skóry, dermokonsultacji oraz usług fryzjerskich np. koloryzacji włosów. Znakiem rozpoznawczym salonów jest eksperckie doradztwo, na które mogą liczyć wszyscy klienci.

Sadyba Best Mall w portfelu Klepierre

Należąca do Klepierre warszawska galeria handlowa Sadyba Best Mall znajduje się w prestiżowym sąsiedztwie Traktu Królewskiego prowadzącego do Wilanowa, Powsina i dalej do Konstancina–Jeziorny. W ponad 100 sklepach i punktach usługowych oraz gastronomicznych na powierzchni blisko 23 tys. m2 centrum zapewnia klientom szeroki wybór marek i usług. W Sadyba Best Mall obecne są marki premium: Tatuum, Pandora, Lilou; szereg popularnych sklepów sieciowych: H&M, Mohito, Medicine, Sephora, Tezenis, Intimissimi, a także jeden z pierwszych w Polsce sklepów marki Rituals. Sadyba Best Mall zaprasza także do kina Cinema City, wyposażonego w 12 sal kinowych oraz jedynego w Warszawie trójwymiarowego kina IMAX. Na miłośników tradycyjnie produkowanego pieczywa czeka Vincent – francuska piekarnia, wielbiciele słodkości mogą skorzystać z oferty cukierni A.Blikle. Sadyba Best Mall posiada certyfikat BREEAM.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem