Carrefour inwestuje w nowy koncept handlowy

Klienci sklepów Carrefour Polska z początkiem lutego br. zyskali dostęp do nowych, rozbudowanych stref z asortymentem Party i karnawałowym. Zupełnie nowy imprezowy koncept handlowy, który oferuje ponad 1000 produktów z kategorii non-food, działa już w 7 hipermarketach Carrefour w Polsce, a w najbliższych miesiącach pojawi się w kolejnych 10 lokalizacjach.

To kolejne po OUTLECIE Carrefour rozwiązanie, które odpowiada na zmieniające się oczekiwania polskich klientów w zakresie unikalnej oferty produktów przemysłowych.

Imprezowy Carrefour na początek w 7 miastach

Wyprawiając imprezę urodzinową czy wieczór panieński, nie można zapomnieć o odpowiednich dekoracjach na te okazje. Z myślą o wszystkich organizatorach spotkań towarzyskich, Carrefour Polska w 7 sklepach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu otworzył specjalne strefy Party.

Asortyment tego nowego na polskim rynku konceptu obejmuje ponad 1000 produktów non-food, dostępnych na stałe i podzielonych na specjalnie kategorie to między innym balony, nakrycia stołu (kubeczki, talerzyki, serwetki itp.), dekoracje imprezowe (świeczki, serpentyny, banery, itp.), a także różnego rodzaju produkty niezbędne na przyjęcia tematyczne w różnych stylach oraz urodzinowe.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Carrefour od wielu lat jest liderem w odpowiedzi na pojawiające się na polskim rynku trendy zakupowe. Jako pierwsi wprowadziliśmy do szerokiej dystrybucji, m.in. spożywcze koncepty Kuchni Świata czy asortyment Zdrowej Półki przeznaczony dla osób o specjalnych potrzebach żywieniowych. Od 3 lat z sukcesem rozwijamy też w Polsce nasz koncept Outletu Carrefour z produktami przemysłowymi, który bardzo przypadł do gustu naszym klientom” – mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.

„Teraz przyszedł czas na nowy koncept Party, dzięki któremu klienci mogą kompleksowo wyposażyć się w Carrefour w najważniejsze elementy do przygotowania przyjęć i imprez tematycznych – od balonów okolicznościowych, które można kupić i od razu napełnić w naszych sklepach helem, przez artykuły do dekoracji stołu, papeterię, aż po dekoracje imprezowe. To kolejny przykład konceptu, który oferuje bardzo szeroki wybór i dostępny jest na stałe w naszych sklepach, co wyróżnia nas od konkurencji. Jesteśmy przekonani, że spotka się on z bardzo dobrym przyjęciem ze strony naszych klientów – dodaje Lubiewa-Wieleżyński.

Podobnie jak w przypadku konceptu Outlet, który wprowadzony został do wszystkich sklepów Carrefour, w tym do sklepów franczyzowych, rosnące zainteresowanie asortymentem z kategorii Party sprawiło, że sieć w ciągu najbliższych miesięcy otworzy strefy w kolejnych 10 lokalizacjach w Polsce.

Carrefour działa w 6 formatach sklepów

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.