Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Katowicka Fabryka Park uzupełnia mix najemców

Do katowickiego parku handlowego Fabryka Park wprowadzają się nowi najemcy. W lutym swoje sklepy uruchomią Pepco, Media Expert oraz KŁOS.

Do otwarcia szykuje się również marka Woolworth, dla której będzie to debiut w Metropolii GZM. Poziom komercjalizacji retail parku przekroczył 80%.

Nowi najemcy wchodzą do Fabryka Park

Fabryka Park rozpoczęła działalność w grudniu 2023 roku. Wśród pierwszych najemców znalazły się: dyskonty niespożywcze Action i TEDi, salon z artykułami wyposażania wnętrz Jysk, sklep z produktami spożywczymi, drogeryjnymi i dekoracyjnymi Dealz, sklep zoologiczny Maxi Zoo, drogeria Rossmann, punkt optyczny Ziko Optyk oraz sklep z tradycyjnymi, lokalnymi produktami Bacówka.

W lutym do tego grona dołączą kolejne marki. Na 13 lutego otwarcie zaplanował sklep z odzieżą i produktami dla domu Pepco, natomiast 29 lutego do parku wprowadzi się lider rynku RTV i AGD Media Expert. Wkrótce swój punkt uruchomi też Piekarnia Ciastkarnia KŁOS.

Inwestor podpisał również umowę z niemiecką siecią dyskontów i domów towarowych Woolworth, która w ubiegłym roku rozpoczęła ekspansję na polski rynek – marka uruchomi w Fabryce Park swoją pierwszą placówkę w Katowicach. Aktualnie prowadzone są rozmowy z kolejnymi potencjalnymi najemcami.

Park handlowy obejmuje trzy budynki połączone ogólnodostępnym parkingiem, z którego można bezpośrednio dostać się do poszczególnych sklepów. Na działce obok powstał hipermarket Kaufland. Lokalizacja parku handlowego w pobliżu Centrum Przesiadkowego Brynów, stacji kolejowej Katowice Piotrowice, a także przystanku autobusowego Piotrowice Fabryka Maszyn umożliwia wygodny dojazd komunikacją miejską.

Inwestycja TDJ Estate

Fabryka Park to inwestycja TDJ Estate – dewelopera odpowiedzialnego m.in. za realizację biurowców .KTW tuż obok ikonicznego Spodka czy Pierwszej Dzielnicy, która powstaje w sąsiedztwie katowickiej Strefy Kultury. Docelowo centrum handlowo-usługowe zajmie powierzchnię 6 ha. Obecnie trwają prace projektowe nad zagospodarowaniem pozostałej części terenu.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem