Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Katowicka Fabryka Park rozszerza ofertę

Pół roku działalności Fabryka Park w Katowicach zamyka z 99 proc. komercjalizacji powierzchni. W kwietniu do grona najemców retail parku dołączył Woolworth. Na połowę czerwca zaplanowano otwarcie RR Moto. Jeszcze w tym roku ofertę wzbogaci także sklep Sinsay.

Fabryka Park powstała w katowickich Piotrowicach z myślą o zapewnieniu infrastruktury handlowo-usługowej mieszkańcom przede wszystkim południowych dzielnic miasta, ale też Mikołowa i pobliskich miejscowości. To właśnie w Fabryce Park zdecydowała się ulokować swój sklep niemiecka sieć dyskontów i domów towarowych Woolworth, która w ubiegłym roku rozpoczęła ekspansję na polski rynek.

Nowe salony w portfolio

Dużym krokiem w kierunku zapewnienia pełnej komercjalizacji retail parku jest podpisanie kolejnych umów z najemcami, w tym z LPP – jedną z największych polskich firm odzieżowych, właścicielem m.in. marki Sinsay. Jej salon już na przełomie sierpnia i września otworzy się na terenie Fabryki Park. Klienci znajdą w nim odzież oraz artykuły wyposażenia wnętrz.

Wcześniej jednak, bo już w czerwcu, park handlowy powita na pokładzie placówkę popularnego banku z dostępną usługą self-service banking, a także sklep RR Moto, który ma być największym salonem z odzieżą i akcesoriami dla motocyklistów na Śląsku. Marka jest również centrum spotkań i regularnie organizuje wydarzenia dla motocyklistów.

„Chcielibyśmy, żeby Fabryka Park była miejscem pierwszego wyboru ze względu na bogactwo oferty, ale także pozytywne doświadczenia, nie tylko zakupowe. ” – mówi Jarosław Łysik, manager ds. obrotu nieruchomościami w TDJ Estate.

Już pół roku na rynku

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

W sobotę 8 czerwca na terenie Fabryki Park odbędzie się Festiwal Dmuchańców, dla którego pretekstem jest Dzień Dziecka oraz pierwsze pół roku funkcjonowania retail parku. W programie przygotowano wiele atrakcji dla najmłodszych oraz ich opiekunów – na odwiedzających czekać będą m.in. dmuchany plac zabaw i zjeżdżalnia, stacje z zadaniami podwórkowymi i zręcznościowymi, animacje i zabawy, fotobudka 360° w bańce, a także popcorn i wata cukrowa bez limitu.

Zajmująca powierzchnię 9 tys. mkw. Fabryka Park otworzyła swoje drzwi dla klientów w grudniu 2023 roku. Obecnie w ofercie dostępne są sklepy: Action, Bacówka, Dealz, Jysk, Kłos, Maxi Zoo, Media Expert, Pepco, Rossmann, TEDi, Woolworth, Ziko Optyk. Całości dopełnia hipermarket Kaufland, który znajduje się na działce bezpośrednio sąsiadującej z Fabryką Park.

Docelowo centrum handlowo-usługowe zajmie powierzchnię 6 ha. Obecnie trwają prace projektowe i budowlane nad zagospodarowaniem pozostałej części terenu, który poszerzy ofertę retail parku.