Do portfolio sklepów Libero Katowice już wkrótce dołączy nowy, międzynarodowy najemca z segmentu mody. To znana i lubiana marka C&A, która w wielkim stylu wznawia intensywny rozwój na polskim rynku. Krok ten nie tylko istotnie wzbogaca modową ofertę galerii, ale także podkreśla jej dynamiczny rozwój.
Libero Katowice konsekwentnie umacnia swoją pozycję na wymagającym, śląskim rynku komercyjnym, poszerzając wachlarz zakupowych możliwości. Stawia na atrakcyjną ofertę rozrywkowo-gastronomiczną i poprzez unikatowe akcje dla klientów tworzy wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Silny potencjał Libero dostrzegany jest przez kolejnych, topowych najemców, którzy poszukują wyróżniających się miejsc na handlowej mapie. Już niebawem popularna w całej Europie i nie tylko modowa marka C&A otworzy w Libero Katowice swój nowy salon.
C&A wraca na ścieżkę ekspansji
Brand w ostatnich latach koncentrował się na remodelingu sklepów w Europie, teraz wznawia rozwój i zdecydował się na ulokowaniu salonu właśnie w Libero. Nowy sklep wzbogaci ofertę galerii z segmentu mody i dodatków dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
Marka C&A to dla Libero silny partner biznesowy, który doskonale wpisuje się w naszą strategię rozwoju, docenia ofertę współpracy i wypracowane relacje z klientami. To rozpoznawalna marka odzieżowa i prawdziwe źródło modowych inspiracji dla wszystkich grup wiekowych naszych klientów. Ostatnie kolekcje łączą najnowsze trendy z bardziej zrównoważoną produkcją, oferując nie tylko wyjątkowy styl w przystępnych cenach, ale także odpowiedzialność społeczną. Otwarcie salonu C&A w Libero stanowi kolejny krok w kierunku umacniania naszego modowego portfolio dla całych rodzin, które koncentruje się na jakości, różnorodności i nowoczesności – podkreśla Tomasz Domoń, dyrektor regionalny odpowiedzialny za komercjalizację Libero Katowice.
Nowoczesność i inkluzywność marki C&A
Przestronny sklep o powierzchni ponad 900 m2 znajdował się będzie na pierwszym piętrze galerii. We wnętrzu dominować będzie nowoczesny i minimalistyczny design, zaprojektowany z dbałością o detale, który wyeksponuje bogaty asortyment marki. Ponadto starannie dobrane oświetlenie zadba o komfortową atmosferę. Całość wystroju dopełnią wielkoformatowe fotografie produktowe ułatwiające nawigację po sklepie.
Otwarcie nowego sklepu C&A w Libero Katowice to strategiczna decyzja, która jest efektem wielu analiz. Cieszy nas fakt, że po przerwie ulokujemy kolejny salon w aglomeracji śląskiej w jednej z najdynamiczniejszych galerii handlowych w Katowicach. Jednak Libero to dla nas nie tylko nowa lokalizacja sprzyjająca rozwojowi działalności, ale przede wszystkim partnerstwo biznesowe z nieograniczonym potencjałem i możliwością nawiązania silnych, długotrwałych relacji z naszymi klientami. Jako marka inkluzywna jesteśmy dostępni dla wszystkich, oferując wysoką jakość i styl, które zaspokoją oczekiwania różnych grup wiekowych i gustów modowych – mówi Tomasz Paszkowski Country Manager Poland w C&A.
Libero Katowice wynajęte w blisko 100%
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Kluczowym elementem strategii Libero jest budowanie kompletnego i atrakcyjnego tenant-mixu, który ściśle wpisuje się w oczekiwania klientów oraz wymogów lokalnego rynku. Obecnie poziom komercjalizacji Libero wynosi 99%. Na mapie Libero znajduje się ponad 150 sklepów, punktów usługowych oraz unikatowa przestrzeń restauracyjna na Śląsku.
W ostatnim czasie centrum poszerzyło swoją ofertę między innymi o takie znane sklepy jak: : Action, Tedi, Only, Solar, Gorąco Polecam, Kebab King, Silver Dragon, Nails Heaven, Wyjątkowy Prezent, Strefa Rozrywki. Teraz do portfolio marek dołącza C&A. Dzięki synergii działań w zakresie rozbudowywania oferty handlowej oraz silnego wsparcia marketingowego Libero jest ”galerią z sąsiedztwa” – kompleksową, bliską lokalnej społeczności i oferującą szeroki wachlarz możliwości zakupowych, jak i rozrywkowych.