Galeria „Nowy Świat” w Rzeszowie: nowe marki i modernizacje

Galeria „Nowy Świat” to centrum handlowo-usługowe w zachodniej części Rzeszowa, które od 14 lat cieszy się uznaniem klientów. Jest to również miejsce zapewniające doskonałe warunki do prowadzenia biznesu w przyjaznej atmosferze, sprzyjającej rozwojowi i odniesieniu sukcesu.

Atrakcyjna lokalizacja przy jednej z głównych arterii miasta, dwa duże zewnętrzne parkingi, szeroki wachlarz usług to nie jedyne atuty Galerii „Nowy Świat”. Bogata oferta sklepów, pozwalająca na realizację szybkich codziennych zakupów, Punkt Obsługi Mieszkańców, wyjątkowo rozbudowana strefa edukacji, sportu i rozrywki – sprawiają, że obiekt wyróżnia się na tle innych centrów handlowych.

Duży wzrost footfallu

Galeria „Nowy Świat” w 2023 roku odnotowała aż 15% wzrost footfallu, co jest wyrazem rosnącej popularności i zaufania, jakim cieszy się wśród klientów. Ten imponujący wynik to rezultat pojawienia się w obiekcie nowych, renomowanych marek, takich jak Sinsay, Hebe, Verona, nowoczesnego klubu fittness „Endorfina Platinium”, a także otwarcia sklepu Action na ponad 900 metrach kwadratowych. Intensywne, zróżnicowane i wielotorowe działania marketingowe, dopasowane do różnych grup odwiedzających przyczyniły się do osiągnięcia wysokiego wskaźnika odwiedzalności Galerii i jednocześnie były wsparciem najemców w realizacji planów sprzedażowych.

Biznes w Galerii „Nowy Świat” kwitnie. Widać to zarówno w rosnącej liczbie najemców i blisko 100% komercjalizacji obiektu, jak również w modernizacjach przeprowadzanych przez takie marki jak H&M (red. remodeling wnętrz na powierzchni ponad 1200 m2), czy Rossmann (red. zwiększenie powierzchni sklepu).

PARTNER PORTALU

Kaufland

Wielcy zostają na dłużej

Galeria przedłużyła umowę z siecią sklepów KIK o kolejne dwa lata. Nowością jest otwarcie Centrum Rozrywki „Bajkowy Labirynt” z nowoczesnym placem zabaw dla dzieci oraz salonu gier na automatach „Crazy Fun”, uzupełniające ofertę ALOHA Food, Bowling & Club. Świeżym konceptem jest też Giga Buła – burgerownia znanego influencera IsAmU, która zwiększyła różnorodność strefy gastronomicznej i przyciągnęła młodą grupę klientów. W mieście liczącym blisko 200 tys. mieszkańców, Rzeszów zajmuje pierwsze miejsce w Unii Europejskiej pod względem ilości studentów. Na tysiąc mieszkańców przypada ich ponad 350-ciu. Rozbudowa portfela najemców z ofertą skierowaną do uczniów i studentów była więc bardzo trafną decyzją.

Pod koniec stycznia 2024 roku do Galerii zawitała marka Tatuum z kolekcją „Retro Class”, wzbogacając segment mody. Wraz z Tatuum pojawili się inni, lokalni najemcy, jak: butik Be You! z wyjątkowymi kreacjami polskich projektantów, czy też salon kosmetyczny „OnlyU” z szeroką gamą usług dla zdrowia i urody.

Wśród nowych najemców można wyraźnie zauważyć charakterystykę biznesu wpisującą się w hasło: „Rzeszów – stolica innowacji”, co jest najlepszym dowodem, że miasto dynamicznie się rozwija i stało się wyjątkowo otwarte na nowe pomysły i idące tuż za nimi inwestycje. Mówiąc wprost – biznes w Rzeszowie się opłaca.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Galeria Nowy Świat promuje najemców

Warto podkreślić, że Galeria „Nowy Świat” aktywnie angażuje się w promocję swoich najemców, organizując lokalne kampanie reklamowe i akcje pro-sprzedażowe. np. „Złoty Wtorek”, Witaj Szkoło”, czy też pakiety promocyjne dla posiadaczy Karty Stałego Klienta. Dzięki intensywnej pracy marketingowej, przedsiębiorcy mogą liczyć również na wsparcie w budowaniu rozpoznawalności swojej marki.

Nadchodzące miesiące zwiastują kolejne duże otwarcia m.in. w segmencie Home & Deko. Potwierdza to zaangażowanie Galerii w ciągły rozwój biznesu i podążanie za oczekiwaniami klientów. Bogata oferta zakupowa, atrakcje rozrywkowe oraz wyjątkowa atmosfera sprawiają, że Galeria „Nowy Świat” jest nie tylko miejscem zakupów, ale także centrum życia sportowego, rozrywkowego i biznesowego w Rzeszowie.

Właścicielem Galerii Nowy Świat jest Womak.