W roku 2023 Kubota poprawiła wyniki sprzedaży

Przychody Kuboty za cały rok 2023 wyniosły ok. 21,7 mln PLN. Zysk netto za cały rok 2023 wyniósł ok. 2,04 mln PLN, co w porównaniu z rokiem poprzednim stanowi wzrost o ok. 176%.

Kubota ma 5 sklepów stacjonarnych, które zlokalizowane są w Galerii Młociny, w Off Piotrkowska w Łodzi, w Posnanii, na ul Stradomskiej 9 w Krakowie oraz w Elektrowni Powiśle w Warszawie.

W ostatnim kwartale 2023 roku Kubota osiągnęła przychody netto na poziomie 3,4 mln PLN. Zysk netto w IV kwartale 2023 roku wyniósł 11 tys. PLN, co w porównaniu z okresem porównywalnym roku minionego stanowi wzrost o 75 tys. PLN.

Kubota zakończyła rok dużymi akcjami marketingowymi

Czwarty kwartał tego roku był dla Spółki okresem licznych kampanii wizerunkowych. Wśród nich znalazła się największa do tej pory kampania Spółki “Kubota – podstawa komfortu”, która osiągnęła niemal 12-milionowy zasięg, a także współpraca z Winning Moves Polska, twórcą gry Monopoly, dzięki której Kubota zyskała własne pole na planszy łódzkiej wersji gry, czy z CANAL+ Group, zrealizowaną z okazji premiery trzeciego sezonu serialu “The Office PL”.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Powyższe kampanie były długoterminową inwestycją w rozpoznawalność brandu i budowanie zupełnie nowych skojarzeń z marką.

Zarząd Spółki zapowiada kolejne wzrosty

Warto także zwrócić uwagę na bilans Spółki. Na koniec czwartego kwartału 2023 roku Kubota posiadała 3,2 mln PLN środków pieniężnych. Do tego w pozycji należności krótkoterminowe Spółka wykazuje ponad 1,8 mln PLN należności, które, jak deklaruje Spółka, w najbliższych okresach zostaną skonwertowane na środki pieniężne.

– Wysoki poziom gotówki oraz jej ekwiwalentów na moment publikacji raportu, pozwoli Spółce na realizowanie strategii dalszego wzrostu. Ostatni kwartał tego roku był także dla Spółki, podobnie jak cały rok 2023, ważnym okresem pod kątem wielopłaszczyznowej optymalizacji działań. Dzięki niej zarząd osiągnął zakładane cele związane z poprawą wskaźników finansowych i zamierza kontynuować tę politykę w 2024 roku – podsumowuje Alina Sztoch, CEO & co-founder Kubota S.A.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz