Drogeria Hebe dołączyła do najemców parku handlowego Futura w Krakowie, który wspólnie z outletem FACTORY tworzy jedną z najpopularniejszych stref zakupowych w regionie. Centrum posiada obecnie 100 procentowy poziom najmu. Zarządza nim NEINVER, czołowa w branży firma, specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu.
W minionym roku krakowski Futura Park odwiedziło blisko 4 mln klientów. W portfolio obiektu znajduje się 26 sklepów, punktów usługowych i restauracji. Drogeria Hebe zajęła powierzchnię 309 m.kw., uzupełniając ofertę swojej kategorii, obok perfumerii Douglas i SuperPharm.
„Futura Park to projekt który świetnie wpisał się w potrzeby klientów dzięki swej lokalizacji, atrakcyjnemu portfolio najemców oraz integralnemu połączeniu z outletem Factory Kraków. Odzwierciedlenie powyższego widzimy nie tylko w rosnącej odwiedzalności projektu, ale też
w dużym zainteresowaniu wśród potencjalnych najemców. Cieszy nas również fakt, iż nasi obecni partnerzy biznesowi chcą kontynuować współpracę w tym projekcie przedłużając umowy najmu. Jako nasz sukces poczytujemy osiągniecie 100% komercjalizacji pod koniec 2023 roku właśnie dzięki wprowadzeniu drogerii Hebe. Naszą strategią jest utrzymanie tego poziomu wynajęcia obiektu przy równoczesnym uatrakcyjnianiu oferty najemców – mówi Izabela Sekrecka, Leasing Manager NEINVER, zarządcy Futura Parku Kraków.
Jak opisują przedstawiciele marki, Hebe to sieć wyjątkowych sklepów, oferujących produkty
dla zdrowia i piękna każdej kobiety. W asortymencie Hebe znajduje się szeroka oferta marek na wyłączność w kategoriach kosmetyków profesjonalnych, koreańskich, naturalnych
czy dermo. Drogerię wyróżnia wysoka jakość obsługi, wielokrotnie nagradzana w konkursach
i rankingach.
Wnętrza nowego sklepu zostały zaprojektowane według najnowszego konceptu marki, stawiającego na komfort robienia zakupów, z przejrzystą ekspozycją oferty. Dzięki witrynie biegnącej wzdłuż całego lokalu, drogeria Hebe w Futura Parku Kraków ma bardzo dobry dostęp do naturalnego światła dziennego.
PARTNER PORTALU
Najpopularniejszy outlet w południowej Polsce
„Futura Park Kraków to zdecydowanie miejsce pierwszego wyboru dla mieszkańców regionu
i turystów, zmierzających do górskich kurortów południowej Polski. W ubiegłym roku centrum zanotowało zarówno wzrost obrotów jak i liczby odwiedzin, potwierdzając ugruntowaną pozycję na handlowej mapie regionu – mówi Agnieszka Kasprzyk – Oleksy, dyrektor Futura Parku i FACTORY Kraków. – Oprócz zaopatrywania się w produkty pierwszej potrzeby w markecie spożywczym, czy aptece, klienci znajdują tu szereg popularnych marek wielu kategorii produktowych, strefę restauracyjną oraz punkty usługowe. Magnesem przyciągającym na zakupy jest również bez wątpienia połączenie z FACTORY Kraków, najpopularniejszym outletem w południowej Polsce – dodaje.
W portfolio marek Futura Parku Kraków znajdują się m.in. market spożywczy Biedronka, sklep RTV EURO AGD, Smyk MEGASTORE z ofertą dla dzieci, Maxi Zoo, Martes Sport, a także sklepy z modą: Sinsay, Carry, C&A i Half Price oraz obuwiem: CCC i Deichmann, jak również wspomniane już Douglas, SuperPharm i Hebe. W strefie restauracyjnej odnaleźć można KFC, pizzerię LOVE IT, Thai Express, Olimp czy Berlin Döner Kebap.
Futura Park mieście się w podkrakowskiej Modlniczce, w bezpośredniej bliskości autostrady A4 i wielu dróg krajowych. Na kierowców czeka tam 1400 miejsc parkingowych i ładowarka dla aut elektrycznych. Dojazd na miejsce umożliwiają również dwa specjalne autobusy z centrum Krakowa.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
NEINVER ma w Polsce 5 outletów oraz jeden park handlowy
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outletowych w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outletowymi i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.