ALDI otwiera 311. sklep w Polsce. W tym roku sieć powiększy się o 60. lokalizacji

7 marca swoje oficjalne otwarcie będzie miał sklep ALDI w Pyskowicach, zlokalizowany w nowym parku handlowym przy ulicy Poznańskiej 12. Będzie to już 311. sklep w Polsce.

Placówka w Pyskowicach to już 311 sklep ALDI w Polsce i 71 w województwie śląskim. Łącznie w 2024 roku sieć otworzyła już 4 sklepy. Oprócz Pyskowic były to takie miejscowości jak Lublin, Białystok i Żuromin. W skali roku ALDI planuje otwarcie około 60 placówek w całym kraju.

– Mamy nadzieję, że osoby odwiedzjące nasz sklep w Pyskowicach przekonają się, że warto do nas wracać w myśl zasady „Raz ALDI – zawsze ALDI”. W naszej ofercie klienci znajdą m.in. szeroką ofertę produktów marek własnych, które według naszych danych cieszą się z roku na rok coraz większą popularnością, pozwalając na zakupy w niskiej cenie i wysokiej jakości – mówi Marek Ostrówka, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.

Sklep w Pyskowicach został przygotowany zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Łączna powierzchnia nowego ALDI wynosi ok. 1000 m2. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów – sklep wyposażony jest m.in. w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów.

ALDI wciąż się rozwija

PARTNER PORTALU

Kaufland

Niemiecka sieć weszła na rynek w 2008 roku, otwierając swoje sklepy między innymi w Głogowie, Żorach, Tarnowskich Górach, Poznaniu, Bielsku-Białej oraz Jeleniej Górze. Jako twórca dyskontu ALDI zasłynął przede wszystkim z wysokiej jakości marek własnych, które można było nabyć w atrakcyjnych cenach. Choć przez lata koncept dyskontu ewaluował, a marka znacznie się rozwinęła, to właśnie te cechy do dziś pozostają jej znakiem rozpoznawczym.

Aktualnie sieć obecna jest w każdym polskim województwie, w ponad 200 miastach. Do 2028 roku ALDI chce mieć 650 sklepów, zaś w perspektywie dekady aż 1000. Warto dodać, że sieć stawia na rozwój nowych formatów – m.in. ALDI Urban. Sklepy w tym formacie już niebawem otworzą się we Wrocławiu i w podwarszawskich Markach. Format polega na budowie dwukondygnacyjnego budynku, gdzie na jednej sali znajduje się sklep, a na drugiej parking dla klientów.