Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Starbucks z kawiarnią w powarszawskim parku handlowym

Do grona najemców w powstającym parku handlowym w Mysiadle pod Warszawą dołączyła właśnie marka kawiarni Starbucks, zarządzana w Polsce przez spółkę AmRest.

Marka, ze swoją globalną strategią tworzenia kawiarni jako ulubionych miejsc spotkań, przez lata idealnie wpisała się w gusta polskich konsumentów.

Lokale Starbucks to wyjątkowe miejsca, w których Goście mogą napić się kultowych napojów i znaleźć smakowite przekąski, przygotowywane z wysokiej jakości składników. Starbucks to idealne miejsce nie tylko na poranną lub popołudniową kawę, ale też słodki deser czy ciasto, świeżo wypiekane croissanty czy wypełnione po brzegi wyjątkowymi dodatkami chrupiące bajgle, których smak oczaruje nawet najbardziej wymagających smakoszy. A do tego charakterystyczny wystrój lokali, stanowiący połączenie typowych dla marki kolorów, elementów wykończenia oraz oczywiście zielono-białego logo rozpoznawalnego na całym świecie.

– Pragniemy być zawsze blisko naszych sympatyków, również tych, którzy podczas długiego dnia zakupów będą chcieli odetchnąć przy ulubionej kawie. Jesteśmy pewni, że wśród klientów San Park Mysiadło znajdzie się wielu naszych przyszłych Gości – dodaje Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska.

– Naszym celem jest, aby jak najwięcej osób miało wygodny dostęp do oferty kawiarni oraz mogło doświadczyć wyjątkowych chwil w Starbucks. Dzięki naszej legendarnej już obsłudze możemy tworzyć miejsca, w których wszyscy Goście mogą czuć się swobodnie i do których chcą wracać. Wizyta w lokalu marki to gwarancja wyjątkowych doświadczeń smakowych, najwyższej jakości ziaren kawy i znakomitej obsługi – dodaje Vedran Modrić.

– Od samego początku zależało nam na tym, by San Park posiadał bardzo bogatą ofertę gastronomiczną z lokalami, w których klienci mogą zrelaksować się nie tylko wewnątrz, ale także na terenie zewnętrznych ogródków w sezonie wiosenno-letnim. Już niebawem poinformujemy o innych konceptach, które znajdą się w naszej przestrzeni food court – dodaje Paweł Materny, wyłączny agent komercjalizujący San Park Mysiadło.