Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Apsys skutecznie buduje lojalność klientów Posnanii

Apsys, zarządca Posnanii, organizuje nieszablonowe akcje prosprzedażowe. Ostatnią z nich była Klasyka wygrywania, trwająca od 1 do 16 marca.

Wraz z pojawieniem się nowych kolekcji centra handlowe organizują liczne akcje prosprzedażowe. Chcąc się wyróżnić na tle konkurencji istotne jest realizowanie oryginalnych pomysłów – takich jak Klasyka wygrywania w Posnanii, czyli konkurs zręcznościowy, w którym uczestnicy mieli szansę na zdobycie jednej z 20 000 nagród.

Każdy klient, który dokonał zakupów na kwotę 100 zł mógł wziąć udział w konkursie. Polegał on na losowaniu kul, których liczba decydowała o nagrodzie. Do wygrania były czekolady i karty podarunkowe Posnanii.

– Klienci Posnanii chętnie uczestniczą w akcjach prosale, dlatego regularnie uwzględniamy je w kalendarzu działań marketingowych. Aktywności takie jak Klasyka wygrywania mają nie tylko charakter prosprzedażowy. Służą również budowaniu lojalności naszych klientów, ponieważ premiujemy posiadaczy Karty Stałego Klienta Posnanii – otrzymują oni dodatkowy kupon konkursowy. – mówi Agnieszka Juszkis, Dyrektorka Marketingu Posnanii.

– Takie działania przekładają się zarówno na wyniki sprzedażowe, jak i skutkują najwyższym wskaźnikiem klienta lojalnego, czyli takiego który deklaruje, że odwiedza Posnanię najczęściej – dodaje Juszkis.

Wyróżnikiem konkursu Klasyka wygrywania był też unikatowy customer experience.

– Wiemy, że pozytywne doświadczenia konsumenckie przekładają się na sukces akcji. Marcowy konkurs był inspirowany filmem “Śniadanie u Tiffany’ego” – stąd stylistka utrzymana w kolorze Tiffany blue. Do naszych działań zaangażowaliśmy również influencerki, które gościliśmy na brunchu zorganizowanym w dniu rozpoczęcia akcji. Nasze innowacyjne podejście do marketingu sprawia, że inicjatywy prosale cieszą się dużym zainteresowaniem klientów i przekładają się na wzrost obrotów naszych najemców. – podsumowuje Agnieszka Juszkis.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

APSYS wśród liderów rynku

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.

Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 19 obiektach handlowych zlokalizowanych w 15 największych miastach w kraju. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.