Mallson: TUI uzupełnia sektor usługowy Centrum Łopuszańska 22

Marka TUI właśnie dołączyła do grona najemców Centrum Łopuszańska 22. Obok turoperatora Wakacje.pl, jest to drugi punkt oferujący klientom możliwość wyboru atrakcyjnej oferty wypoczynkowej. Lokal zajmuje powierzchnię 28 metrów kwadratowych i zlokalizowany jest naprzeciw kantoru wymiany walut. Centrum Łopuszańska zostanie zaprezentowane na stoisku Mallson Polska, podczas targów SCF 2024 Spring, które odbędą się w dniach 9-10 kwietnia, na stadionie Legii Warszawa.

W ostatnim roku grono najemców Centrum Łopuszańska 22 powiększyło się o takie marki jak: Apart, Greenpoint, Teletorium, MBank oraz butiki odzieżowe Aura, Jola oraz Lavina.

Centrum Łopuszańska 22 to galeria o powierzchni 20 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej usytuowanej na jednym poziomie licząca 100 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Kluczowi najemcy obiektu to m.in. Biedronka, Media Expert, Sinsay, CCC, Action, Rossmann, Pepco, Tedi, KiK, Dealz, Ochnik, Natura, Recman, Esotiq, Monnari, Ziaja, 5-10-15, Maxi Zoo czy Kebab King. Klienci mają do dyspozycji 1,3 tys. wygodnych naziemnych miejsc parkingowych zlokalizowanych wokół centrum. W sąsiedztwie znajduje się stacja podmiejskiej kolejki WKD, z której korzystają mieszkańcy ościennych gmin.

Ofertę handlową wzbogaca ultranowoczesna strefa rozrywkowa Airo. Na powierzchni 4 tys. mkw., znajduje się park trampolin Airo oraz kosmiczna sala zabaw dla dzieci Airo Space Kids. Obiekt przyciąga rodziny z dziećmi, grupy szkolne i zorganizowane z Warszawy i okolic. Chętnie uczęszczają do niego okoliczni mieszkańcy, pracownicy strefy biznesowej a także mieszkańcy innych dzielnic Warszawy i okolic.

Właścicielem i Zarządcą jest Devin Investments który współpracuje z firmą Mallson Polska przy rekomercjalizacji obiektu.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Mallson Polska wystawcą SCF 2024 Spring

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży.

Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji kilkudziesięciu centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.