Marka TUI właśnie dołączyła do grona najemców Centrum Łopuszańska 22. Obok turoperatora Wakacje.pl, jest to drugi punkt oferujący klientom możliwość wyboru atrakcyjnej oferty wypoczynkowej. Lokal zajmuje powierzchnię 28 metrów kwadratowych i zlokalizowany jest naprzeciw kantoru wymiany walut. Centrum Łopuszańska zostanie zaprezentowane na stoisku Mallson Polska, podczas targów SCF 2024 Spring, które odbędą się w dniach 9-10 kwietnia, na stadionie Legii Warszawa.
W ostatnim roku grono najemców Centrum Łopuszańska 22 powiększyło się o takie marki jak: Apart, Greenpoint, Teletorium, MBank oraz butiki odzieżowe Aura, Jola oraz Lavina.
Centrum Łopuszańska 22 to galeria o powierzchni 20 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej usytuowanej na jednym poziomie licząca 100 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Kluczowi najemcy obiektu to m.in. Biedronka, Media Expert, Sinsay, CCC, Action, Rossmann, Pepco, Tedi, KiK, Dealz, Ochnik, Natura, Recman, Esotiq, Monnari, Ziaja, 5-10-15, Maxi Zoo czy Kebab King. Klienci mają do dyspozycji 1,3 tys. wygodnych naziemnych miejsc parkingowych zlokalizowanych wokół centrum. W sąsiedztwie znajduje się stacja podmiejskiej kolejki WKD, z której korzystają mieszkańcy ościennych gmin.
Ofertę handlową wzbogaca ultranowoczesna strefa rozrywkowa Airo. Na powierzchni 4 tys. mkw., znajduje się park trampolin Airo oraz kosmiczna sala zabaw dla dzieci Airo Space Kids. Obiekt przyciąga rodziny z dziećmi, grupy szkolne i zorganizowane z Warszawy i okolic. Chętnie uczęszczają do niego okoliczni mieszkańcy, pracownicy strefy biznesowej a także mieszkańcy innych dzielnic Warszawy i okolic.
Właścicielem i Zarządcą jest Devin Investments który współpracuje z firmą Mallson Polska przy rekomercjalizacji obiektu.
PARTNER PORTALU
Mallson Polska wystawcą SCF 2024 Spring
Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży.
Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji kilkudziesięciu centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.