Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

EPP wprowadza nową linię kreatywną dla swoich centrów handlowych

EPP wprowadza nową, wspólną linię kreatywną dla większości centrów handlowych, którymi
zarządza. Bohaterem linii zostało emoji, czyli nieodłączny element współczesnej komunikacji.

Kreacja podkreśla pozytywne emocje i doświadczenia, które towarzyszą klientom podczas wizyt w
centrach handlowych EPP. Nowa linia kreatywna powstała z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Za jej przygotowanie odpowiada agencja kreatywna Evenema, z którą EPP przedłuża współpracę na
kolejne dwa lata.

Emoji powstały w odpowiedzi na potrzebę pełniejszego wyrażania siebie, swoich nastrojów, czy
uatrakcyjniania tekstów w digitalowym świecie. Kto z nas nigdy nie wysłał uśmiechniętej buźki w
smsie czy nie użył takiego akcentu w mailach, w mediach społecznościowych lub wpisie na blogu? Ich różnorodność i ciekawy sposób wyrażania emocji sprawiły, że szturmem zdobyły nasze serca Co
stoi za ich fenomenem? Emoji nie tylko ułatwiają komunikację, ale także przyciągają uwagę oraz
wspierają budowanie uniwersalnych i zrozumiałych dla niemal każdego treści.

Skuteczna komunikacja z klientem

– Jednym z największych wyzwań w prowadzeniu skutecznej komunikacji wizualnej jest dopasowanie
jej do odbiorców, czyli stworzenie zrozumiałych dla każdego przekazów. Projekt przygotowany przez
agencję Evenema wyróżnia kreatywność i nowoczesność – emoji stanowią nieodłączny element
współczesnego przekazu. Koncept łączy prostotę i uniwersalność, jest na czasie i przemawia do
odbiorców w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach. Pozytywne, przykuwające oko materiały
pozwolą nam prowadzić angażującą komunikację z klientami centrów handlowych, także w kanałach
cyfrowych, na które mocno stawiamy – opisuje nową linię Jakub Nowicki, Marketing Manager w EPP.

Wprowadzając emoji do komunikacji, EPP stawia na bezpośrednią interakcję z odbiorcami. Każdy
symbol ma na celu nie tylko przyciągnąć uwagę, ale przede wszystkim wywołać pozytywne uczucia i
stworzyć więź. Pozwala komunikować się w sposób, który jest zarówno uniwersalny, jak i osobisty,
przekraczając bariery językowe i kulturowe. Czyni to centrum handlowe miejscem dla każdego

– Emoji to potężne narzędzie emocjonalnego zaangażowania. W ramach nowej linii kreatywnej został one dostosowane i wkomponowane w identyfikację wizualną firmy EPP. Przy tworzeniu linii, nasz zespół specjalistów kierował się przekonaniem, że emoji są powszechnie znane, lubiane i rozumiane. Dzięki nim kreacja nabiera dynamizmu, ekspresji i lekkości, jednocześnie skutecznie oddając emocje i budując więź z odbiorcami – podkreśliła Celina Skrobisz, dyrektor strategiczna agencji Evenema.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Emoji będą integralną częścią różnych elementów kampanii marketingowych zarządzanych przez EPP
centrów handlowych. Pojawią się m.in. w reklamach digitalowych, na stronach internetowych, w
postach na platformach społecznościowych, jak również na gadżetach oraz w kampaniach e-
mailowych.

EPP z portfelem 35 projektów

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych.

Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Firma należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).