Jedyny w Wielkopolsce salon outletowy adidas blisko o połowę zwiększył powierzchnię w FACTORY Poznań. To nowoczesne wnętrza zaprojektowane zgodnie z najnowszym konceptem marki, zgodnym z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz znacznie rozszerzona oferta produktów.
Outlet w FACTORY Poznań jest trzecim salonem adidas, po warszawskich FACTORY Annopol i Ursus, który w zarządzanej przez NEINVER najpopularniejszej sieci centrów wyprzedażowych w Polsce znacząco zwiększył powierzchnię. W podpoznańskim centrum liczył będzie teraz 875 m.kw., dopełniając szeroką ofertę marek sportowych i outdoorowych.
Wielkopolska to silny gospodarczo region, z dużym potencjałem rozwojowym zarówno dla znanych, globalnych marek jak i prężnie działających lokalnych uczestników rynku.
„Powiększenie salonu outletowego adidas jest naturalną konsekwencją rosnącego popytu wśród klientów FACTORY Poznań i silnej pozycji, stanowiącej ważne miejsce w kompleksowej ofercie tego popularnego miejsca zakupów. Cieszy nas powodzenie partnerów NEINVER w naszych outletach, bo potwierdza ono zarówno skuteczność realizowanego modelu biznesowego firmy, jak i właściwy kierunek rozwoju, zgodny z oczekiwaniami naszych klientów – mówi Aleksandra Grychowska, dyrektor FACTORY Poznań w NEINVER.
Jak przekonują przedstawiciele adidas, dla wielu klientów to właśnie outlet jest jednym z najczęstszych punktów styczności z marką, a zatem sklepy tego segmentu mają niebagatelny wpływ na jej postrzeganie.
PARTNER PORTALU
„Jak pokazują wyniki odwiedzalności centrów outletowych, a także badania rynku, jest to
obecnie jeden z najbardziej zyskujących na popularności kanałów sprzedaży. Wspomniana
tendencja jest również widoczna w wynikach sprzedaży salonów adidas. Według naszych
prognoz, trend ten ze względu na rosnącą świadomość konsumentów, a także sytuację
ekonomiczną będzie się utrzymywał. Poznań i Wielkopolska mają bardzo silny potencjał
sprzedażowy, dlatego kluczowe jest dla nas posiadanie sklepu adidas z bogatym
asortymentem – mówi Radovan Horak, Senior District Manager w adidas.
Zwiększona aż o 46 procent powierzchnia salonu outletowego adidas w FACTORY Poznań pozwoliła na znacznie większą ekspozycję produktów tej jednej z najlepiej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie. Nie zabrakło kategorii treningowej, biegowej czy produktów z linii Football, Outdoor i Sportswear. Oprócz oferty sportowej, istotnym elementem są również produkty lifestylowe linii Originals.
Outletowa oferta adidas zyskała też lepszą ekspozycją, bo salon marki w FACTORY Poznań
jest teraz bardziej przestronny. Nie tylko w produkcji ubrań, butów i akcesoriów, ale również
w projektowaniu i budowie wnętrz sklepów, adidas stawia bowiem na zrównoważony rozwój.
Rozwój nowoczesnych technologii pozwala na produkcję obuwia, odzieży oraz akcesoriów
w oparciu o materiały, które pochodzą m.in. z recyklingu, są biodegradowalne lub możliwe jest
ich ponowne wykorzystanie. Nie są to jednak tylko techniki przy produkcji odzieży i butów.
Meble w sklepie również są wyprodukowane z materiałów, które można poddać recyklingowi i
wtórnie wykorzystać – dodaje Radovan Horak z adidas.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
FACTORY Poznań to popularne centrum outletowe w Wielkopolsce, z szeroką ofertą marek
lokalnych i światowych, w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70% – mody dla kobiet,
mężczyzn i dzieci, obuwia, akcesoriów, biżuterii czy artykułów dla domu. Centrum jest
zlokalizowane w podpoznańskim Luboniu, w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A2.
Na blisko 15 000 m² gromadzi 90 salonów outletowych takich marek, jak m.in. adidas, Nike,
Calvin Klein, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Guess, Levis, Lee, Pepe Jeans, Kazar, Venezia, Wittchen, Yes, W.Kruk, Tefal czy Smyk. Outlet posiada parking na 800 samochodów. Siecią outletów FACTORY w Polsce zarządza NEINVER.
NEINVER ma w Polsce pięć outletów
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outletowych w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outletowymi i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.