Wraz z końcem roku 2023 Aura Centrum Olsztyna z sukcesem zamknęła intensywny okres
modernizacji w galerii. Część sklepów zwiększyła i unowocześniła przestrzenie, niektóre marki
zmieniły swoją lokalizację, pojawiły się też zupełne nowości. W sumie wprowadzono aż 18 zmian.
Przebudowie poddano pasaż na poziomie +2, co zapewniło bardziej intuicyjne poruszanie się po
centrum. Wprowadzone zmiany spotkały się z pozytywnym odbiorem ze strony klientów i
najemców, którzy cenią sobie kompleksowość oferty galerii oraz nowoczesne i przyjazne wnętrza.
Aura Centrum Olsztyna w 2023 roku przeszła modernizację. W jej wyniku klienci mogą w pełni
korzystać z kompleksowej oferty galerii w nowoczesnych i przyjaznych wnętrzach. Nastąpiła relokacja
8 salonów, 6 lokali poddano modernizacji, a 3 topowe marki zdecydowały się na całkowitą
przebudowę i nowe otwarcia w zmienionym, przestrzennym i bardziej komfortowym formacie. Nie
zabrakło też nowości.
Zmiany w centrum
Każdy etap prac w Aura Centrum Olsztyna był starannie przygotowany oraz realizowany z
zapewnieniem bieżącej działalności galerii. Dzięki wprowadzanym ulepszeniom odwiedzający
centrum zyskali dostęp do nowych poszerzonych ofert znanych marek, a najnowsze koncepty i
formaty salonów oraz ich wielkość znacząco wpłynęły na komfort i dobry nastrój podczas zakupów.
Przebudowa pasażu na poziomie +2 zapewniła łatwiejsze poruszanie się w przestrzeniach galerii.
„Zdecydowaliśmy się na zmiany, aby zapewnić jak najwyższy komfort zakupów naszym klientom, jak
również dopasować się do potrzeb najemców. Dzięki stale prowadzonym badaniom potrzeb osób
odwiedzających nasze centrum oraz zgodnie z trendami rynkowymi byliśmy w stanie precyzyjnie
przygotować i zrealizować plan nowej aranżacji dotychczasowych przestrzeni. Udana współpraca z
najemcami przyniosła również efekt w postaci poszerzenia oferty galerii i wprowadzenia najnowszycformatów cenionych marek” – mówi Anna Gospodarek, Dyrektorka Aura Centrum Olsztyna, NEPI Rockcastle.
Relokacje, nowe formaty i otwarcia
PARTNER PORTALU
Część sklepów, takich jak: PLUMS, Rainbow Tours, Ziaja, Monnari, Yves Rocher, QUIOSQUE oraz Grey
Wolf, zmieniła swoje lokalizacje oraz powiększyła i unowocześniła zajmowane salony. iDream
poddało swoją powierzchnię lekkiej modernizacji, zaś In Medio przeprowadziło pełny remont lokalu.
Pepco wprowadziło nowe oznakowanie salonu, zaś T-Mobile odnowiło dotychczasowe wnętrze.
Douglas przeprowadził 100-procentową modernizację dotychczasowej przestrzeni. Najnowszy
koncept łączy ponadczasową klasykę z nowoczesnością. W nowej odsłonie perfumerii dominuje
kolorystyka złota, bieli i czerni. Dzięki temu w Aurze Centrum jest dostępny największy i
najnowocześniejszy salon tej marki w Olsztynie.
Z końcem września w zmodernizowanej części galerii otworzono salon CCC w najnowszym koncepcie. W przestronnym, sklepie o powierzchni 823 m2 zamontowane zostały tablety z dostępem do pełnej oferty online. Przestrzeń sklepu została podzielona na „pokoje” – strefę damską, męską dziecięcą i sportową, dzięki czemu klienci w prosty sposób mogą odnaleźć to, czego poszukują. Sklep CCC w nowym formacie wpisuje się w model sprzedaży wielokanałowej, realizowany z sukcesem w całej Polsce.
„Nowe odsłony znanych i cenionych sklepów, poszerzenie ich ofert, nowoczesna ekspozycja oraz
wykorzystanie najnowszych technologii znacząco wpływają na odbiór całego centrum. Zlokalizowana
w samym sercu miasta Aura jest miejscem pierwszego wyboru na zakupy dla wielu mieszkańców
Olsztyna oraz dla osób przyjezdnych. Zależy nam na zapewnieniu im jak najszerszego asortymentu
produktów, odpowiedniej ich ekspozycji oraz na takiej aranżacji wnętrz, która zachęci do ponownych
odwiedzin. Współpraca z naszymi najemcami podczas wprowadzanych zmian przebiegła wzorowo, co zagwarantowało terminowe zakończenie prac, a efekty przekroczyły nasze wstępne założenia” –
zaznacza Tomasz Górski, Asset Manager NEPI Rockcastle.
Jesienią salon o imponującej powierzchni ponad 1000 m2 otworzyła marka Sinsay. Jest to pierwszy i
największy salon w regionie poszerzony o ofertę HOME z asortymentem dla całej rodziny i
modowymi inspiracjami dla każdego w atrakcyjnych cenach. Sklep zapewnia również szeroki wybór
elementów wyposażenia wnętrz, które pozwalają stworzyć stylowe i przytulne przestrzenie, a także
linie kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, pozwalające zadbać o siebie kompleksowo.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
„Bardzo ważnym elementem zmian była modernizacja pasażu na poziomie +2. Wpłynęła ona
znacząco na płynność ruchu w centrum. Pozwoliła również na kompletnie nową aranżację dostępnych przestrzeni, które zostały doskonale wykorzystane przez znane marki” – podkreśla Katarzyna Jabłońska Asset Manager NEPI Rockcastle.
W zmodernizowanym pasażu w nowej odsłonie otwarto salon polskiej firmy Ochnik. Salon został
zaprojektowany według najnowszej koncepcji „Shop in shop – OCHNIK Accessories”, zakładającej
otwieranie tzw. dwusalonów – sklepów odzieżowych z wyraźnie wyodrębnioną częścią galanteryjną.
W związku z tym sklep ma dwa wejścia prowadzące do dwóch odrębnych stref.
„Kluczowym elementem podczas okresu zmian była komunikacja z klientami oraz najemcami. Przez
cały okres modernizacji informowaliśmy o wszystkich planowanych i wdrażanych nowościach,
nagrywaliśmy video pokazujące ulepszenia, prowadziliśmy wszystkie bieżące akcje modowe
prezentujące ofertę naszych salonów. Nasza praca przyniosła świetne wyniki w postaci zadowolenia
klientów oraz właścicieli sklepów w galerii” – dodaje Natalia Tur, Regional Marketing Manager NEPI
Rockcastle
Z końcem roku do nowych najemców centrum dołączył pierwszy w Olsztynie sklep HOMLA. Jest to
jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najszybciej rozwijających się polskich marek z asortymentem
dla całego domu w atrakcyjnych cenach. Salon w eleganckiej aranżacji na powierzchni 360 m2 jest
pierwszą lokalizacją tej marki w Olsztynie.
Aura Centrum Olsztyna może pochwalić się jedynym i jednocześnie największym na Warmii i
Mazurach kinem sieci Helios. W ramach zmian udostępniono dwie nowe sale w unikalnym koncepcie
sieci – Dream ze skórzanymi fotelami posiadającymi elektryczną regulacją siedzeń, nowoczesnym
systemem dźwięku i obrazem w wysokiej rozdzielczości.
Aura Centrum Olsztyna leży w sercu miasta, tuż obok najważniejszych urzędów i instytucji
województwa warmińsko-mazurskiego, zaledwie krok od Starego Miasta. Jest to centrum nowoczesne i przyjazne odwiedzającym, w którym panuje spokojna atmosfera. Mieści się tu prawie
100 punktów handlowych i gastronomicznych oraz nowoczesne Kino Helios, mające 8 sal kinowych i
mogące pomieścić ponad 1900 miłośników dużego ekranu.
Właścicielem i zarządcą Aura Centrum Olsztyna jest Nepi Rockcastle sp. z o.o.