Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Douglas otwiera perfumerię w Galerii Power Center w Koszalinie

Douglas otwiera swoją perfumerię w nowo otwartej Galerii Power Center w Koszalinie. To już druga lokalizacja w tym mieście. W nowoczesnej przestrzeni sklepu liczącej 220 m2, klienci znajdą wiele udogodnień i innowacyjnych rozwiązań.

Grupa Douglas konsekwentnie realizuje strategię ekspansji, chcąc być bliżej swoich klientów i jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby. W nowo otwartej perfumerii Douglas w Koszalinie na klientów czeka asortyment kilkunastu tysięcy produktów marek beauty. Na powierzchni 220 m2 odwiedzający znajdą zapachy renomowanych i wyselekcjonowanych marek, a także bogatą ofertę produktów do makijażu oraz pielęgnacji, zarówno twarzy, jak i całego ciała. Asortyment został dopasowany do oczekiwań lokalnego rynku, a ponadto, wzbogacony o marki dotychczas niedostępne dla Klientów w Koszalinie. W aranżacji sklepu wykorzystano nowoczesne rozwiązania, m.in. multimedialne ekrany, które wpływają zarówno na wygląd, jak i funkcjonalność perfumerii.

Magdalena Przybysz: zadbaliśmy o każdy szczegół

„Douglas w Galerii Koszalin Power Center to nasza kolejna perfumeria stacjonarna na mapie Polski. Wychodząc naprzeciw wysokim oczekiwaniom naszych konsumentów, zadbaliśmy o każdy detal – zarówno w aranżacji przestrzeni, jak i doboru oferty dostosowanej do potrzeb miejscowych klientów. Chcemy, by wizyta w Douglas była absolutnie wyjątkowym doświadczeniem. Asortyment jest bardzo różnorodny. Na półkach nasi klienci znajdą kosmetyki marek premium oraz obecnie bardzo popularne i pożądane naturalne, organiczne produkty. Oferta została także dostosowana do różnych możliwości portfela zakupowego” – mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.

Perfumeria oferuje również szereg dodatkowych usług, min. indywidualne porady w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów. Na miejscu będzie można skorzystać z bezpłatnych, zaawansowanych konsultacji stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub wykonać bezpłatny 5 min. makijaż. Klienci mogą skorzystać z darmowej dostawy w internetowej usłudze Click & Collect.

Perfumerie grupy Douglas oferują także możliwość złożenia zamówienia przez konsultanta lub konsultantkę z poziomu perfumerii w sklepie online, klienci odebrać je mogą zarówno w perfumerii, jak i w domu – z opcją darmowej dostawy.

Perfumeria mieści się w parku handlowym Koszalin Power Center, bezpośrednio przy węźle drogowym drogi ekspresowej S6, łączącej Szczecin z Trójmiastem oraz ulicy Władysława IV – głównej drogi wylotowej nad morzee

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Globalny i lokalny lider

Grupa DOUGLAS, wraz ze swoimi brandami: DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem w Europie w zakresie omnichannelowej oferty produktów i usług premium beauty. Grupa DOUGLAS inspiruje klientów do wyrażania swojego własnego piękna, oferując niepowtarzalny asortyment dostępny zarówno online, jak i w około 1 850 perfumeriach stacjonarnych.

Dzięki znaczącej skali i dostępowi do klientów, Grupa DOUGLAS staje się preferowanym partnerem marek, oferując szeroki wybór produktów premium, selektywnych i ekskluzywnych, a także swoje własne marki. Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, akcesoria oraz usługi beauty. Wzmacnianie swojej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz ciągłe doskonalenie wyjątkowego doświadczenia są kluczowymi elementami strategii Grupy DOUGLAS „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Model biznesowy Grupy oparty na propozycji omnichannelowej, wiodących marek i zdolnościach danych, jest kluczem do sukcesu. W roku finansowym 2022/23 Grupa DOUGLAS osiągnęła sprzedaż (netto) na poziomie 4,1 miliarda euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie.

Douglas stanowi największą i najszybciej rozwijającą się sieć perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie Klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich, które spełniają wysokie oczekiwania konsumentów. Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. Dzięki połączeniu oferty produktów wysokopółkowych, a także drogeryjnych, konsumenci, którzy cenią sobie wygodę podczas zakupów, mogą nabyć różnorodne marki w jednym miejscu.