Designer Outlet Warszawa zaprasza do nowo otwartego salonu Olsen – marki tworzącej wysokiej jakości modowe kolekcje dla kobiet. To kolejny najemca, który wpisuje się w strategię rozwoju centrum, systematycznie rozwijając sprzedaż outletową. Nowo otwarty sklep zajął powierzchnię prawie 100 mkw.
W najnowszym polskim salonie outletowym Olsen oferuje wysokiej jakości projekty tworzone dla kobiet, w pełnym poszanowania dla środowiska naturalnego duchu eko. Klientki znajdą tu klasyczne oraz bardziej trendowe kolekcje marki w szerokiej gamie rozmiarowej od 34 aż do 48. Charakterystyczna dla tego brandu feeria pastelowych kolorów, wysokiej jakości tkaniny i nowoczesne projekty inspirowane są europejskimi wpływami, jakie na co dzień przenikają się w rodzinnym mieście marki – Hamburgu.
Olsen wpisuje się w plany biznesowe ROS Retail Outlet Shopping
Ten jedyny outlet marki Olsen w Warszawie jest miejscem stworzonym dla aktywnych kobiet kochających modę, wygodę i niezobowiązujący styl, dostępny w zawsze niższych outletowych cenach. Jak zaznaczają przedstawiciele centrum, marka ta doskonale wpisuje się w plany biznesowe ROS Retail Outlet Shopping.
„Olsen od lat konsekwentnie i stabilnie rozwija swoją sprzedaż w ponad 20 krajach na różnych kontynentach, co jest wynikiem przyjętej strategii opartej na otwarciach sklepów regularnych oraz outletowych w atrakcyjnych lokalizacjach handlowych. Designer Outlet Warszawa, jako największe w Polsce centrum outletowe z modą premium także stawia na partnerów biznesowych, którzy mają zbieżne ze swoimi cele – wspólny rozwój sprzedaży i dbałość o doświadczenia zakupowe gości. Jestem przekonana, że oferowana przez markę jakość i ciekawy design przypadną do gustu naszym świadomym i wymagającym klientkom – mówi Katarzyna Ciemińska Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.
PARTNER PORTALU
Szczególnie, że marka w wyznawanych przez siebie wartościach na pierwszym miejscu stawia odpowiedzialność za planetę. Uczciwa, przyjazna środowisku produkcja i dobrostan zwierząt ma dla Olsen ogromne znaczenie. Dlatego klienci na sklepowych półkach nie znajdą niektórych wyrobów pochodzenia zwierzęcego, takich jak puchowe wypełnienia kurtek, prawdziwa skóra czy angora.
W zamian pojawiają się doskonałej jakości materiały alternatywne takie, jak innowacyjne, syntetyczne lekkie mikro włókna, materiały z recyklingu czy tkaniny pochodzenia roślinnego.
Olsen nieustannie usprawnia też procesy produkcji, które pozwalają na ochronę zasobów naturalnych, a uczestnicząc w programie amfori BSCI świadomie dobiera dostawców, którzy działają zgodnie ze standardami społecznymi i godnymi warunkami pracy. To działania wynikające ze świadomego, etycznego podejścia do mody, które jest ogromnie ważne dla współczesnego konsumenta.
Niepowtarzalny mix marek modowych
Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć m.in.: Armani, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Lacoste, MaxMara, Pandora, Pinko, Tous czy Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów. Designer Outlet Warszawa to wielokrotnie nagradzany obiekt. Został wyróżniony m.in. srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“ 2020, oraz złotą nagrodą za Rozbudowę /Przebudowę /Modernizację Obiektu w 2022 r. w jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Polsce – PRCH Retail Awards. Otrzymał tytuł „Inwestycja roku 2021 rynku nieruchomości komercyjnych” przyznany przez Prime Property Prize oraz CEE Retail Award & Marketplace w kategorii Project of the Year – Retail Expansion 2022 i Best Performing Fashion Outlet Project w 2023. Designer Outlet Warszawa jest zarządzany przez ROS Retail Outlet Shopping.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter