Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

W Gliwicach ruszyła nowa restauracja SPHINX

Gastronomiczna sieć SPHINX ma nowy lokal na Śląsku. To restauracja w Gliwicach działająca w kompleksie biurowo-handlowym przy ul. Piwnej 10. Najnowszy SPHINX jest prowadzony przez franczyzobiorcę.

Sieć restauracji casual dining kojarzona przede wszystkim z jej flagowym daniem, Shoarmą®, wróciła do Gliwic po kilkuletniej przerwie. Restauracja powstała przy głównej drodze dojazdowej do tego miasta, w zbudowanym rok temu kompleksie DL Prime. W najnowszym lokalu przygotowano 130 miejsc dla gości, a kolejnych 48 miejsc znajdzie się w ogródku letnim. Wnętrze urządzone jest w charakterystycznym dla sieci SPHINX stylu z kolorowymi lampami z tykw i innymi orientalnymi detalami dekoracyjnymi. Z myślą o gościach odwiedzających restaurację z dziećmi przygotowano strefę zabaw. Są też podwyższane krzesełka i specjalna zastawa, na której serwowane są dania z Kids Menu.

„Restauracje SPHINX są obecne w Katowicach i Czeladzi, ale zależało nam także na ponownym pojawieniu się w Gliwicach jako dużej i ważnej części aglomeracji śląskiej. Gliwicki SPHINX jest w dogodnej lokalizacji, w pobliżu Drogowej Trasy Średnicowej, w nowoczesnym kompleksie budynków biurowych i mam nadzieję, że szybko znajdzie stałych bywalców. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej najnowszej restauracji – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć SPHINX.

W menu restauracji, oprócz różnych rodzajów Shoarmy®, są także steki i inne mięsa, ryby, a także dania wegetariańskie i roślinne, inspirowane kuchnia bliskowschodnią. Gliwicki SPHINX ma również ofertę śniadań, lunchów i deserów. Goście korzystający z aplikacji Aperitif mają dostęp do różnego rodzaju zniżek i ofert specjalnych.

Grupa Sfinks ma ponad 100 lokali

Grupa Sfinks Polska zarządza 106 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 70 restauracji SPHINX (segment casual dining), siecią 30 pubów Piwiarnia (segment gastro pubów), 3 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i Lepione&Pieczone by Chłopskie Jadło oraz 3 lokalami The Burgers. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne w dowozie m.in. Sphinx, The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.