Sfinks Polska kontynuuje ekspansję sieci SPHINX

Sieć SPHINX, należąca do giełdowej spółki Sfinks Polska, otworzyła nową restaurację w Ozimska Park w Opolu. Lokal może pomieścić ok. 80 osób. Jest prowadzony przez operatora, ale sieć nie wyklucza przekształcenia na franczyzę w przyszłości.

Restauracja SPHINX mieści się w nowoczesnym parku handlowym przy ul. Ozimskiej 72 i może ugościć ok. 80 osób. Wnętrze urządzono w charakterystycznym dla tej sieci stylu – kolorowe lampy z tykw, orientalne dekoracje oraz przytulna atmosfera tworzą wyjątkowe miejsce na gastronomicznej mapie miasta.

Nowy SPHINX został zaprojektowany z myślą o komforcie zarówno dorosłych, jak i najmłodszych gości. W lokalu znajduje się strefa zabaw, są podwyższane krzesełka dla maluchów oraz Kids Menu. W menu głównym znajdziemy flagowe danie sieci – Shoarmę w różnych wersjach, a także ofertę steków, burgery, ryby i inne dania. Dodatkowo szefowie kuchni SPHINX przygotowują menu sezonowe – obecnie są to „Grzyby, dynia i owoce leśne”.

„Parki handlowe to wciąż nowy, ale dynamicznie rozwijający się segment na rynku nieruchomości komercyjnych. Zależało nam, aby SPHINX był obecny w Ozimska Park – pierwszej takiej lokalizacji w naszej sieci, a także w tak znaczącym mieście, jak Opole. Wierzę, że nasi opolscy goście docenią tę nową lokalizację i chętnie będą nas odwiedzać. Serdecznie zapraszamy do spróbowania naszych dań pod nowym adresem”mówi Mateusz Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki, do której należy siec SPHINX Restauracje.

Dobre wyniki po 9. miesiącach br.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Przychody gastronomiczne sieci Sfinks Polska po trzech kwartałach 2024 r. wzrosły do 154,3 mln zł i były wyższe o 9,2% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Sieć lokali porównywalnych (L4L) również zanotowała wzrost obrotów w okresie pierwszych dziewięciu miesięcy 2024 – o 8,8% r/r do poziomu 143,41 mln zł. Na koniec września br. na przychody ze sprzedaży gastronomicznej Sfinksa (z wyłączeniem sieci Piwiarnia) pracowało 76 restauracji wobec 74 przed rokiem.

Z 106. lokalami gastronomicznymi

Grupa Sfinks Polska zarządza 106 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 70 restauracji SPHINX (segment casual dining), siecią 30 pubów Piwiarnia (segment gastro pubów), oraz 1 restauracją Chłopskie Jadło (segment casual dining), 1 Lepione&Pieczone oraz 4 lokalami The Burgers.

Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne w dowozie m.in. SPHINX, The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.