Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Rituals – marka, która zdobyła uznanie klientów poszukujących produktów pielęgnacyjnych premium, kontynuuje swoją ekspansję na terenie naszego kraju. Już jesienią br. sieć zadebiutuje nowym formatem po raz pierwszy w parku handlowym.
Do grona najemców San Parku Mysiadło dołączyła właśnie marka Rituals będąca synonimem nowoczesnego i modnego stylu życia. Sieć, która do tej pory znana była z obecności w centrach handlowych głównie w największych miastach, podjęła decyzję o otwarciu pierwszego lokalu w Polsce na terenie parku handlowego.
Rituals to marka oddana idei zrównoważonego rozwoju i dobrego samopoczucia w świecie luksusowych produktów beauty. Umieszczając w jednym portfolio kosmetyki do kąpieli, do pielęgnacji ciała oraz produkty do domu, Rituals proponuje klientom nowy styl życia, polegający na zamianie codziennych rytuałów w chwile warte zapamiętania. Każdy produkt jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga odnaleźć szczęście w najmniejszych rzeczach. Poprzez szerokie portfolio produktów Rituals do naturalnej pielęgnacji ciała i skóry, perfum, zapachów do domu oraz odzieży home wear, klienci mogą wzbogacić swoje życie o chwile dobrego samopoczucia.
– Marka Rituals cieszy się wciąż rosnącą popularnością na terenie Polski i w bardzo szybkim czasie zdobywa coraz większe grono nowych, wiernych klientów. To pozwala nam na realizację naszego ambitnego planu ekspansji nad Wisłą. Tylko w 2023 roku marka Rituals otworzyła 20 nowych sklepów w kolejnych polskich miastach. W samej aglomeracji warszawskiej posiadamy obecnie 10 sklepów. Zależy nam jednak na tym, by Rituals był znacznie bardziej dostępny nie tylko dla warszawiaków. Dzięki obecności w San Parku – największym obecnie realizowanym retail parku na Mazowszu, nasza marka będzie na wyciągnięcie ręki także dla mieszkańców pobliskiego Piaseczna, ale również okolicznych miejscowości, jak np.: Konstancin-Jeziorna, Nowa Wola, Józefosław czy Lesznowola – mówi Agata Witkowska, Senior Real Estate Manager CEE Rituals.
– Koncepcja San Parku zakładała stworzenie na mapie handlowej Mazowsza miejsca wyróżniającego się na tle innych retail parków. Zależało nam na tym, by portfolio obiektu tworzyły marki oraz koncepty dające klientom unikatowe doświadczenia zakupowe, a do takich bez wątpienia należy Rituals, z obecności której jesteśmy bardzo dumni – dodaje Paweł Materny, wyłączny agent komercjalizujący San Park Mysiadło.