Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

VENEZIA wraca po przerwie do krakowskiej galerii

Bonarka w Krakowie poszerza swój portfel najemców. Do obiektu powróciła marka VENEZIA. Sklep o powierzchni 156 kw. znacząco wyróżnia się na tle innych salonów marki w Polsce.

„Atrakcyjna oferta najemców, dopasowana do profilu i oczekiwań naszych klientów, to jeden z priorytetów naszej działalności. Znaczącym krokiem w tej strategii jest trwający gruntowny remodeling, dzięki któremu w ofercie obiektu wciąż pojawiają się atrakcyjne marki. W zmodernizowanej części Centrum mamy przestrzeń do tego, by nasi najemcy otwierali swoje flagowe sklepy, oferujące pełne spektrum ich asortymentu – mówi Jakub Zdebelak, dyrektor centrum handlowego Bonarka.

Ponowne otwarcie salonu VENEZIA to dobra wiadomość dla osób poszukujących stylowego obuwia, toreb oraz dodatków skórzanych. Sklep w Bonarce znacząco wyróżnia się na tle innych salonów marki VENEZIA. Lokal powstał w nowym koncepcie, z otwartą na salę sprzedaży witryną, która od progu kusi fasonami i kolorami. Tuż za ladą kasową ustawiony jest podświetlany regał prezentujący szeroki asortyment środków do pielęgnacji i wybranych toreb. Taka aranżacja tej strefy to stosunkowo nowe rozwiązanie, którego nie było w poprzednim salonie marki w Bonarce.

„Powrót VENEZIA na krakowskie Podgórze, do Bonarki, był oczywisty i traktujemy go jako relokację w znacznie atrakcyjniejsze miejsce. Teraz jesteśmy w samym sercu obiektu. Centrum handlowe Bonarka jest wyjątkowe pod wieloma względami. Umiejscowione w historycznej części Krakowa i dobrze skomunikowane, ma swój niepowtarzalny styl, podobnie jak kolekcje VENEZIA. Z szeroką i atrakcyjną ofertą jest znakomitym punktem docelowym dla zakupów i spędzania wolnego czasu. Wiemy, że klienci marki VENEZIA cenią to miejsce, jego charakter i lokalizację – mówi Marlena Kalicka z działu marketingu firmy ARTIMOD S.A, właściciela marki VENEZIA.

Oferowane produkty marki VENEZIA wyróżniają się nowoczesnym i eleganckim designem oraz wyjątkową dbałością o detale, wpisując się w potrzeby zarówno kobiet, jak i mężczyzn poszukujących wysokiej jakości i klasy w modzie. Dodatkowo w Bonarce klienci znajdą największy wybór modeli Linii Premium, której wyróżnikiem jest unikatowość. Każdą torbę i każdą parę obuwia charakteryzuje specjalne wykończenie skóry, co sprawia, że przedmioty te są wyjątkowe. To produkty dla osób, które szukają absolutnie niepowtarzalnych dodatków.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

VENEZIA to marka z blisko 30-letnią tradycją na rynku. Nowy salon w Bonarce to już 73 lokal w sieci własnych salonów na terenie Polski.