Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

VENEZIA wraca po przerwie do krakowskiej galerii

Bonarka w Krakowie poszerza swój portfel najemców. Do obiektu powróciła marka VENEZIA. Sklep o powierzchni 156 kw. znacząco wyróżnia się na tle innych salonów marki w Polsce.

„Atrakcyjna oferta najemców, dopasowana do profilu i oczekiwań naszych klientów, to jeden z priorytetów naszej działalności. Znaczącym krokiem w tej strategii jest trwający gruntowny remodeling, dzięki któremu w ofercie obiektu wciąż pojawiają się atrakcyjne marki. W zmodernizowanej części Centrum mamy przestrzeń do tego, by nasi najemcy otwierali swoje flagowe sklepy, oferujące pełne spektrum ich asortymentu – mówi Jakub Zdebelak, dyrektor centrum handlowego Bonarka.

Ponowne otwarcie salonu VENEZIA to dobra wiadomość dla osób poszukujących stylowego obuwia, toreb oraz dodatków skórzanych. Sklep w Bonarce znacząco wyróżnia się na tle innych salonów marki VENEZIA. Lokal powstał w nowym koncepcie, z otwartą na salę sprzedaży witryną, która od progu kusi fasonami i kolorami. Tuż za ladą kasową ustawiony jest podświetlany regał prezentujący szeroki asortyment środków do pielęgnacji i wybranych toreb. Taka aranżacja tej strefy to stosunkowo nowe rozwiązanie, którego nie było w poprzednim salonie marki w Bonarce.

„Powrót VENEZIA na krakowskie Podgórze, do Bonarki, był oczywisty i traktujemy go jako relokację w znacznie atrakcyjniejsze miejsce. Teraz jesteśmy w samym sercu obiektu. Centrum handlowe Bonarka jest wyjątkowe pod wieloma względami. Umiejscowione w historycznej części Krakowa i dobrze skomunikowane, ma swój niepowtarzalny styl, podobnie jak kolekcje VENEZIA. Z szeroką i atrakcyjną ofertą jest znakomitym punktem docelowym dla zakupów i spędzania wolnego czasu. Wiemy, że klienci marki VENEZIA cenią to miejsce, jego charakter i lokalizację – mówi Marlena Kalicka z działu marketingu firmy ARTIMOD S.A, właściciela marki VENEZIA.

Oferowane produkty marki VENEZIA wyróżniają się nowoczesnym i eleganckim designem oraz wyjątkową dbałością o detale, wpisując się w potrzeby zarówno kobiet, jak i mężczyzn poszukujących wysokiej jakości i klasy w modzie. Dodatkowo w Bonarce klienci znajdą największy wybór modeli Linii Premium, której wyróżnikiem jest unikatowość. Każdą torbę i każdą parę obuwia charakteryzuje specjalne wykończenie skóry, co sprawia, że przedmioty te są wyjątkowe. To produkty dla osób, które szukają absolutnie niepowtarzalnych dodatków.

VENEZIA to marka z blisko 30-letnią tradycją na rynku. Nowy salon w Bonarce to już 73 lokal w sieci własnych salonów na terenie Polski.