Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Kodano Optyk realizuje strategię otwarcie w tym roku 30. salonów

Latem w katowickim Supersamie otworzy swój salon sieć optyczna KODANO Optyk. W asortymencie klienci znajdą szeroki wybór okularów przeciwsłonecznych, korekcyjnych i soczewek kontaktowych. Sklep zaoferuje również profesjonalne badania wzroku.

Najemca zaoferuje wysokiej jakości soczewki kontaktowe, okulary korekcyjne
i przeciwsłoneczne znanych marek. W salonie bywalcy Supersamu będą mogli także wykonać kompleksowe badania wzroku, umożliwiające dobranie odpowiednich soczewek czy szkieł do okularów.

„Nowy franczyzowy salon KODANO Optyk w Supersam będzie doskonałym uzupełnieniem oferty Supersamu. Jako jedyny salon optyczny zlokalizowany w tak obleganym miejscu zapewni pacjentom doskonałe badania wzroku i profesjonalnie dobierze oprawki do profilu klienta. Prawdopodobnie, po szybkie rachubie będzie to trzydziesty salon franczyzowy marki KODANO Optyk, a ponad setny całej sieci. Jako wicelider rynku optycznego, polska sieć salonów optycznych cieszymy się, że możemy pojawić się w kolejnej odsłonie w tak ważnym i pięknym mieście jakim są Katowice. Jest to kolejny punkt na mapie salonów optycznych Kodano Optyk który pokazuje, że warto zainwestować w swój własny salon optyczny” – mówi Karol Kożusznik, członek zarządu, dyrektor ds. ekspansji i rozwoju, KADANO Optyk.

Plany rozwoju Kodano Optyk w 2024 roku

„Jeśli chodzi o rozwój sieci, prognozujemy otwarcie około 30 nowych tylko franczyzowych lokalizacji w przyszłym roku, jednak liczymy to dość ostrożnie. Zauważyliśmy ogromne zainteresowanie ze strony partnerów o różnych skalach działalności, którzy chcą wspólnie z nami rozwijać sieć Kodano Optyk. Już teraz mamy podpisanych pięć umów na przyszły rok. Obejmują one różne miasta, zarówno te małe, jak i takie metropolie jak Warszawa czy Kraków. Rozwijamy się nie tylko poprzez partnerów, ale także sami uruchamiamy salony własne, kilka z umów też już jest podpisanych, ale o każdym nowo otwartym salonie będziemy informować na bieżąco” – mówił Karol Kożusznik w wywiadzie dla SCF News | Retailnet.pl

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz