Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

CH Korona rozbudowuje ofertę modową – House nowym punktem na zakupowej mapie

Do grona najemców CH Korona we Wrocławiu dołączyła marka House. To kolejny krok Korony w dążeniu do zapewnienia klientom kompleksowej i zróżnicowanej oferty, która umożliwia odnalezienie wielu modowych propozycji pod jednym dachem.

Salon House w CH Korona to nowoczesna przestrzeń dedykowana miłośnikom mody, którzy poszukują indywidualności oraz chcą wyrażać siebie przez unikatowe, modowe wybory. Marka House, łącząca w sobie elementy nowoczesności z casualowym komfortem, doskonale wpisuje się w portfolio marek oferowanych przez CH Korona. Inspirując się wielkomiejskim stylem życia, muzyką, sztuką oraz trendami z mediów społecznościowych, House oferuje młodym osobom odzież, obuwie oraz akcesoria, które pozwolą każdemu wyrazić swoją indywidualność.

„Otwarcie salonu House w CH Korona to kolejny ważny moment dla naszej marki. Rozbudowujemy sieć, by być bliżej naszych klientów. Cieszymy się, że nasze kolekcje, łączące trendy z wygodą, spełniają oczekiwania młodych konsumentów i jesteśmy przekonani, że nasza oferta będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem także wśród odwiedzających CH Korona, wspierając ich w wyrażaniu indywidualności poprzez modę” – mówi Weronika Bazarnik, Liderka ds. marketingu w marce House.

CH Korona stawia sobie za cel kreowanie przestrzeni zakupowej, gdzie każdy klient znajdzie coś dla siebie, niezależnie od swojego wieku, stylu czy potrzeb. Korona dąży do tego, by oferta modowa centrum nieustannie się rozszerzała, odpowiadając na globalne trendy i lokalne potrzeby. House to już kolejny brand, który w ostatnim czasie wzbogacił tenant-mix CH Korona. Niedawno swój salon otworzyła także marka Sinsay. Aktualnie do dyspozycji klientów jest ponad 20 firm z sektora „fashion & accessories”. Oferta modowa CH Korona to oferta dla każdego – od miłośników klasyki, przez zwolenników casualowego luzu, aż po poszukiwaczy najnowszych trendów.

„Cieszymy się, że kolejna marka wybiera CH Korona jako dobre miejsce do prowadzenia biznesu. House doskonale wpasowuje się w nasz tenant-mix i z pewnością przypadnie do gustu przede wszystkim młodym ludziom, którzy cenią sobie wygodę i eksperymentowanie z modą w przystępnej cenie” – Justyna Podpora, Asset Manager w Cromwell Property Group, właściciel CH Korona.
Salon House o powierzchni sprzedażowej blisko 285 m2 i jest zlokalizowany przy Placu Tumskim w sąsiedztwie Cropp’a i salonu Plus.

Centrum Korona to 40 tys mkw.

Centrum Korona to jedno z pierwszych wielofunkcyjnych centrów handlowych w Polsce, gdzie oprócz zakupów można aktywnie spędzić czas w klubie fitness oraz zrelaksować się w strefie kina i restauracji. Całkowita powierzchnia najmu Centrum Korona to 40.000 m2.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Oferta handlowa centrum obejmuje 54 butiki i sklepy średnio powierzchniowe, a głównymi najemcami są: hipermarket Auchan, Cinema City, Fitness Academy oraz sklepy CCC, Decathlon, Rossmann i RTV Euro AGD. Centrum Korona może pochwalić się bogatą ofertą rozrywkową – na terenie obiektu działają: mulitiplex CINEMA CITY oraz kompleks strefy food court z 12 restauracjami i kawiarniami.

Właścicielem Centrum Korona jest Cromwell Property Group Poland. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.