Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Karuzela Holding ruszyła z parkiem handlowym w Świebodzinie

Karuzela Świebodzin powitała swoich pierwszych klientów. Kompleks handlowy na łącznej powierzchni 15 000 mkw. daje możliwość zakupów w blisko 20 sklepach lubianych i popularnych marek. W obiekcie zadebiutowało większość brandów, które do tej pory nie posiadały swoich sklepów w tym mieście. Park handlowy oferuje kierowcom 370 miejsc parkingowych.

W Świebodzinie otwarto najnowszy i jeden z największych kompleksów handlowych działających pod szyldem Karuzela. Retail park, który tworzą cztery budynki daje możliwość wygodnego wejścia do każdego ze sklepów bezpośrednio z parkingu zewnętrznego i jest również największym obiektem handlowym w regionie.

Karuzela mieszczącą się przy ul. Wojska Polskiego wyróżnia się niezwykle dogodną lokalizacją przy głównym skrzyżowaniu w Świebodzinie, co zapewnia bardzo duży potencjał zakupowy. W bliskim sąsiedztwie obiektu znajduje się dworzec kolejowy PKP oraz jedno z najnowszych wielorodzinnych osiedli mieszkaniowych.

Mocny tenant mix

Największym atutem Karuzeli Świebodzin są przede wszystkim sklepy marek, które dotychczas nie posiadały swoich salonów w tym mieście. W gronie tym można wyróżnić: Jysk, Tedi, Sinsay, House, Cropp, Smyk, KiK czy CCC. Na terenie kompleksu otwarto także pierwszy w mieście sklep Bricomarché, który jest jednocześnie 200. lokalizacją tej sieci w Polsce. Sklep w Świebodzinie oferuje szeroki wybór asortymentu – blisko 30 tys. pozycji z kategorii tj.: artykuły budowlane, ogród, dekoracje czy majsterkowanie, dostępne na 2000 mkw. powierzchni handlowej z jednolitą halą sprzedaży i niemal 1300 mkw. powierzchni ogrodu zewnętrznego.

Ponadto tenant-mix obiektu tworzą silne i rozpoznawalne marki o ugruntowanej pozycji na rynku, jak np.: Media Expert, Martes Sport, Pepco, Rossmann czy Verona. Klienci mają także do swojej dyspozycji supermarket sieci Lidl, a w przerwie od zakupów mogą odwiedzić restaurację sieci McDonald’s.

Świebodzin to miasto o dużym potencjale inwestycyjnym, czego dobrym przykładem jest m.in. największy magazyn Amazon w Polsce czy równie imponujące pod względem skali centrum dystrybucyjne Obi obsługujące rynek polski oraz kraje środkowej Europy. Ponadto znajduje się tu wiele innych międzynarodowych firm takich jak: RECARO (producent siedzeń samolotowych), KICO (niemiecki producent elementów samochodowych), SPRICK (producent rowerów) CEVA Logistics (obsługa logistyczna dla ZALANDO i TK Maxx) ADIENT (niemiecki producent części metalowych do samochodów Volkswagen, Skoda, Porsche, Audi).

– Ponadto miasto jest bardzo dobrze skomunikowane z resztą Polski, a także z siecią drogową na terenie Niemiec. Jesteśmy przekonani, że park handlowy Karuzela, którego portfolio tworzą przede wszystkim marki niedostępne wcześniej w mieście, stanie się główną destynacją zakupową nie tylko dla mieszkańców Świebodzina, ale także okolicznych miejscowości – mówi Janusz Botorek, Członek Zarządu Karuzela Holding.

Karuzela Holding ma na polskim rynku 10 projektów

Właścicielem Centrów Handlowych Karuzela jest Karuzela Holding i belgijski fundusz inwestycyjny Mitiska REIM. Karuzela Holding to firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski. Poprzez swoje biura w Warszawie i Poznaniu realizuje cały proces deweloperski, koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości 20–60 tys. mieszkańców. Obecnie pod nazwą Karuzela działają obiekty w Kołobrzegu, Białej Podlaskiej, Wodzisławiu Śląskim, Turku, Lublińcu, Wągrowcu, Wrześni, Ełku, Puławach i Świebodzinie. W budowie pozostaje inwestycja handlowa w Jastrzębiu-Zdroju.