Newbie, marka odzieżowa dla dzieci i kobiet należąca do Kappahl Group, zapowiada otwarcie 10. sklepu stacjonarnego w Polsce. Salon ruszy w czerwcu 2024 roku w warszawskiej galerii Westfield Mokotów.
– Każde nowe otwarcie salonu Newbie to nie tylko rozszerzenie naszej obecności na rynku, ale przede wszystkim możliwość, by być jeszcze bliżej rodziców i ich dzieci, oferując im produkty, które są ekologiczne, bezpieczne i pięknie zaprojektowane. Naszym celem jest tworzenie przestrzeni, gdzie każdy rodzic znajdzie coś wyjątkowego dla swoich dzieci, co będzie towarzyszyć im w pięknych chwilach w ich życiu – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska, Country Manager w Kappahl Poland.
– Bardzo nas cieszy, że marka Newbie otwiera swój nowy salon w naszym centrum handlowym. Okolica Westfield Mokotów w ostatnim czasie przechodzi dużą przemianę, ewoluując z dzielnicy typowo biurowej w popularne miejsce zamieszkania dla rodzin z dziećmi. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów, a rozszerzenie oferty skierowanej właśnie do rodzin z małymi dziećmi jest tym, czego oczekują od nas nasi nowi sąsiedzi – komentuje Izabela Wójcik, dyrektorka Westfield Mokotów.
– W ramach naszej strategii ekspansji na polskim rynku nieustannie dążymy do rozwoju, systematycznie otwierając kolejne sklepy Newbie. Naszym celem jest nie tylko zaspokajanie bieżących potrzeb naszych klientów, ale również przewidywanie i wyprzedzanie ich oczekiwań. Osiągamy to, zapewniając łatwy dostęp do naszej szerokiej oferty w punktach stacjonarnych. Ten model sprzedaży jest kluczem do dalszego wzrostu i ekspansji na rynku, współdziałając z naszą obecnością w kanale e-commerce na stronie internetowej kappahl.com – mówi Piotr Mierzwa, Expansion Manager w Kappahl Poland.
Westfield Mokotów ma około 260 najemców
PARTNER PORTALU
Westfield Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Centrum, należące do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i Klientem. Na powierzchni trzech pięter centrum handlowego mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Westfield Mokotów jest uważane za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.