Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

FORUM Gliwice niezmiennie na wznoszącej fali

Centrum Handlowe FORUM to tętniące życiem serce Gliwic, w którym tradycje wielkomiejskiego handlu przenikają się z innowacjami na miarę XXI wieku. Miejsce, które rozwija się w tempie zmieniającego się świata, przyciągając tłumy zadowolonych klientów i nowych partnerów biznesowych.

W ostatnich miesiącach CH FORUM przeszło kolejną imponującą metamorfozę, której jednym z kluczowych efektów jest podpisanie 18 przedłużeń umów najmu, a topowe marki jak Cinema City, Martes Sport, Sephora czy Calzedonia pozostają w FORUM na kolejne lata.

Coraz mocniejsza oferta handlowa

Salony wielu najemców zostały odnowione i zaprezentowały swoje premierowe koncepty, dostosowując się w ten sposób do aktualnych trendów obowiązujących w nowoczesnej branży retail.

Patrycja Duczmal, Dyrektor Centrum Handlowego, podkreśla: „To dowód zaufania do marki FORUM i naszej zdolności adaptacji do szybko zmieniającego się rynku. Wspólny sukces jest przede wszystkim efektem nowatorskiej i dynamicznej polityki najmu oraz ciągłego dążenia do spełnienia jeszcze bardziej spersonalizowanych oczekiwań klientów, których świadomość w kwestii podejmowania decyzji zakupowych ma arcyważne znaczenie”.

Marki, które dotychczas były obecne w FORUM, cieszą się nadal niesłabnącą popularnością, jednak apetyt na zmiany w gliwickim Centrum Handlowym jest znacznie większy. Na przestrzeni ostatniego roku Centrum zyskało 13 nowych najemców, którzy zajęli łączną powierzchnię ponad 1700 m².

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Do FORUM dołączyły cenione brandy, m.in.: Pandora, Intimissimi, Medicine czy Big Boba BubbleTea. Wydarzeniem bez precedensu było otwarcie IKEA w unikatowym koncepcie – Studio Planowania i Zamówień, które uzupełniono o możliwość zakupu na miejscu i „od ręki” wielu produktów IKEA, m.in. z kategorii: dekoracje, tekstylia, łazienka, gotowanie i jedzenie, przechowywanie, pokój dziecięcy. To pierwszy tego typu lokal handlowy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie.

Starbucks po raz pierwszy w regionie zaserwował aromatyczne kawy i firmowe przekąski, a kawiarnio-lodziarnia Grycan pochwaliła się swoim najnowszym designem, który łączy nowoczesny wystrój wnętrz z prawdziwie domowym, przytulnym charakterem. „Jesteśmy dumni z naszej różnorodnej oferty. Dzięki nowym najemcom FORUM stale zyskuje na atrakcyjności, a my konsekwentnie podnosimy poprzeczkę w zakresie jakości i oryginalności tenant-mixu” – dodaje Małgorzata Słowik, Leasing Director z MVGM Property Management Poland, zarządcy Centrum.

Nie zwalniając tempa, FORUM planuje kolejne atrakcyjne otwarcia. HalfPrice, mający w swoim katalogu ubrania światowych marek w przystępnych cenach, już wkrótce zwiększy powierzchnię handlową, zaś luksusowa marka Rituals pojawi się na mapie Gliwic z wyjątkową ofertą kosmetyków i produktów relaksacyjnych.

Footfall i obroty w górę

Sukces FORUM potwierdza rosnący ruch (wzrost footfallu o 8 proc. w 2023 r.) oraz znakomite wyniki finansowe (16-proc. wzrost obrotów w 2023 r.).

Małgorzata Słowik podkreśla ponadto: „Wprowadzona dwa lata temu przez MVGM nowa strategia leasingowa przynosi imponujące rezultaty, czyniąc FORUM niekwestionowanym liderem w konkurencyjnej i wymagającej branży w regionie”.

„Z entuzjazmem patrzymy w przyszłość, planując kolejne otwarcia i ambitne zmiany. FORUM jest symbolem dynamicznego rozwoju i różnorodności w sercu Gliwic. Dążymy do tego, by oferować jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe i wyższy komfort dla naszych gości” – podsumowuje Patrycja Duczmal, dyrektor gliwickiego Centrum Handlowego FORUM.