Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu

Tchibo wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania.

Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w części sklepowej dostępne są m.in. kawy, ekspresy i akcesoria do jej przyrządzania w domu. Jeśli kawa, to Tchibo.

Przeformatowania sklepów wynikają z chęci powrotu do korzeni, tj. – oferowania najlepszej jakości kawy i promowania kultury jej picia. Tchibo wykorzystuje swoje bogate doświadczenie, aby zapewnić gościom nie tylko produkt najwyższej jakości. Dzięki odświeżonej aranżacji kawiarnie są doskonałym miejscem na krótką przerwę w trakcie zakupów, spotkanie z przyjaciółmi i rodziną, zatracenie się w ulubionej lekturze czy dokończenie służbowych zadań.

– Jeśli kawa, to Tchibo. Chcemy by ta myśl przyświecała miłośnikom kawy, niezależnie od tego, czy mają ochotę wypić ją w kawiarni, czy w domu. Zmiany w naszych punktach są wynikiem obserwacji trendów i wsłuchiwania się w oczekiwania konsumentów. Ci poszukują wiedzy na temat kawy, a Tchibo, jako marka z unikatową historią i tradycją, może ją zaoferować. Jesteśmy ekspertami i chcemy zwrócić uwagę klientów na możliwość skorzystania z doradztwa naszych pracowników i baristów, m.in. na temat przyrządzania, serwowania kawy, czy walorów smakowych poszczególnych wariantów – wyjaśnia Tomasz Fajfer, dyrektor zarządzający Tchibo Warszawa. Lokal w Poznaniu to pierwsza przestrzeń Tchibo w nowej odsłonie. Kolejne otwarcia zaplanowane są m.in. w Toruniu i Gdańsku.

Przyjazna i nowoczesna przestrzeń

Przestrzeń kawiarniana została powiększona, wysunięta na pierwszy plan oraz zaprojektowana z myślą o zróżnicowanych potrzebach odwiedzających. Zmiany w salonie obejmują również wprowadzenie elementów cyfrowych – menu będzie wyświetlane na nowoczesnych ekranach, a w witrynach zamiast tradycyjnych plakatów klienci znajdą cyfrowe komunikaty.

Wsparcie wyspecjalizowanych baristów jest gwarancją, że klient wybierze kawę najbardziej odpowiadającą jego preferencjom. Zwłaszcza, że menu coffee bar’u zawiera zarówno szeroki wybór kaw klasycznych, jak i smakowych oraz ciast i przekąsek (również wytrawnych), które doskonale komponują się z aromatem serwowanych napojów. Warto śledzić regularnie wprowadzane oferty sezonowe, w których pojawiają się innowacyjne propozycje – np. napoje na bazie matchy, kawy mrożone czy owocowe smoothies.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Więcej niż kawa

Oprócz możliwości zakupu i wypicia kawy na miejscu, klienci mogą zakupić ulubioną mieszankę, wybierając spośród wariantów ziarnistych, mielonych oraz instant i zabrać ją do domu. Dostępna jest także pełna oferta ekspresów i akcesoriów do parzenia kawy.

Co ważne, poszerzenie przestrzeni kawiarnianej nie oznacza rezygnacji z oferty non-food. Strefa zakupowa z odzieżą, produktami do aranżacji wnętrz i wyposażenia domu została jednak przeniesiona w głąb lokalu, a jej pełen zakres jest zawsze dostępny w sklepie internetowym marki, pod adresem www.tchibo.pl


Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe. W 2022 roku Tchibo wraz z 11 318 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,25 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie.

Tchibo to firma rodzinna, założona w Hamburgu w 1949 roku. Zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem jej strategii biznesowej, co przełożyło się na wiele nagród, między innymi nagrodę za Etykę Korporacyjną, Nagrodę Logistyki Środowiskowej w 2012 roku oraz nagrodę CSR rządu federalnego Niemiec w 2013 roku. W 2016 roku Tchibo zostało nagrodzone w Niemczech jako najbardziej zrównoważone duże przedsiębiorstwo