Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Carrefour Polska, po udanych testach w dwóch sklepach w Warszawie, w ciągu miesiąca rozszerzył współpracę z Wolt do 59 sklepów. Od 23 kwietnia usługa szybkich i elastycznych dostaw dostępna jest na terenie całej Polski, w tym w Łodzi, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
Współpraca Carrefour z Wolt ma na celu zwiększenie zasięgu oraz rozwój sprzedaży internetowej sieci, odpowiadając tym samym na rosnące zapotrzebowanie klientów na elastyczne i szybkie opcje dostaw.
Dzięki partnerstwu z Wolt, klienci Carrefour mogą cieszyć się wygodnymi zakupami online, z możliwością dostawy nawet w czasie do 35 minut od złożenia zamówienia. Opcja ta jest na razie dostępne w 15 miastach w całej Polsce, ale stopniowo będzie rozszerzana na kolejne lokalizacje. Dodatkowo, już teraz partnerzy wprowadzili możliwość zaplanowania zakupów na wybrany termin, co zapewni jeszcze większy komfort zabieganym i ceniącym sobie elastyczność klientom.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Wolt i z przyjemnością ogłaszamy dalsze jej poszerzenie. Naszym celem jest nieustanne doskonalenie doświadczenia zakupowego naszych klientów oraz dostosowywanie się do dynamicznie zmieniających się trendów rynkowych. Partnerstwo z Wolt umożliwia nam dotarcie do szerszej grupy klientów, zapewniając im jeszcze większą wygodę i dostępność zakupów online – mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.
Współpraca z Wolt to element długofalowej strategii Carrefour Polska, której celem jest digitalizacja doświadczeń zakupowych oraz dalszy rozwój sprzedaży internetowej, dzięki współpracy z zewnętrznymi operatorami ecommerce. Ma ona na celu dostosowanie oferty i udogodnień około zakupowych do zmieniających się trendów oraz preferencji konsumentów. Rynkowe badania pokazują bowiem, że udział e-commerce w branży spożywczej dynamicznie rośnie, a klienci coraz częściej oczekują elastycznych i szybkich opcji dostaw, w zależności od ich aktualnego zapotrzebowania.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Dzięki multiformatowej sieci ponad 14 000 sklepów w 40 krajach, Grupa Carrefour jest jednym z wiodących sprzedawców żywności na świecie. W 2023 r. sieć odnotowała sprzedaż na poziomie 94,1 miliarda euro. Grupa Carrefour zatrudnia obecnie ponad 300 000 pracowników w sklepach zintegrowanych, którzy pomagają uczynić markę światowym liderem w transformacji żywności dla wszystkich, oferując codziennie żywność wysokiej jakości, dostępną i w rozsądnej cenie. Pod szyldami Carrefour na całym świecie pracuje ponad 500 000 osób.