Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

DOUGLAS ma w Polsce już 150. perfumerii

DOUGLAS, wiodąca europejska marka w segmencie premium beauty, kontynuuje ekspansję swojej sieci w całej Europie, otwierając swoją 150. perfumerię w Polsce. Nowa perfumeria w Galerii Starówka w Lesznie prezentuje najbardziej aktualny koncept i portfolio marek, a jednocześnie oferuje szereg usług, łączących świat offline z online.

Otwarcie 150. perfumerii w Polsce wpisuje się w strategię ekspansji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, koncentrującą się na rozwoju zarówno w największych metropoliach, jak i w mniejszych miastach.

DOUGLAS 23 lata na polskim rynku

Od momentu wejścia na polski rynek ponad 23 lata temu, DOUGLAS sukcesywnie wzmacnia swoją pozycję, nie tylko przez otwieranie nowych perfumerii i modernizację istniejących, ale również rozwój platformy e-commerce z dużym wachlarzem usług omnichannelowych . Od ubiegłego roku marka otworzyła aż 17 nowych lokalizacji w Polsce oraz zainwestowała w przebudowę 21 istniejących perfumerii. Douglas konsekwentnie rozszerza swoją ofertę, wprowadzając ponad 90 nowych marek rocznie, w tym takich jak Dolce & Gabbana, Molton Brown, Babor czy Miller Harris.

„Rynek beauty jest bardzo dynamiczny i kształtowany przez zmieniające się trendy konsumenckie. Chcemy być zawsze blisko naszych klientów i bezpośrednio odpowiadać na ich potrzeby, dlatego cieszymy się, że rynek CEE nieustannie się rozwija i stwarza warunki do dalszej ekspansji. Perfumeria w Galerii Starówka w Lesznie to koncepcja, z którą rozwijamy się z sukcesem w miastach o średniej liczbie mieszkańców. Klient znajduje tam nie tylko najważniejsze marki z obszaru premium beauty,
ale również najnowsze trendy z social mediów. Niezmiennym elementem konceptu Douglas są dobrze wyszkoleni konsultanci beauty i unikatowe usługi. Jest to nasza strategia na dalszy rozwój dynamicznego rynku: edukacja i budowanie lojalności przez jakość obsługi i wyjątkowe doznania zakupowe. Nasze sklepy stanowią istotny element strategii omnichannel, a osiągnięcie liczby 150 perfumerii w Polsce to kolejny kamień milowy w realizacji naszych długoterminowych celów.” mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Polska & CEE.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Wyjątkowe doświadczenie zakupowe i spersonalizowane zakupy

Nowa perfumeria w Galerii Starówka w Lesznie zajmuje powierzchnię 196 m2 i jest drugą perfumerią w tym mieście. Zapewnia klientom różnorodny wybór produktów i usług kosmetycznych.
W asortymencie znajduje się ponad 80 marek, w tym renomowane globalne marki premium, takie
jak Estée Lauder, Yves Saint Laurent czy Sensai. Dr. Susanne von Schmiedeberg, Sol de Janeiro, Oferta Douglas w Lesznie to bezpłatne, spersonalizowane konsultacje doboru odpowiednich produktów
do pielęgnacji skóry, makijażu i perfum. Dodatkowo, perfumeria oferuje bezpłatną konsultację stanu skóry twarzy oraz bezpłatny 15-minutowy makijaż.

W formule omnichannel

W ramach strategii rozwoju „Let it Bloom”, DOUGLAS nieustannie poszerza swoją ofertę produktową, oferując obecnie ponad 1600 marek. Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wdrożyła nowoczesne rozwiązania dopasowane dla obu kanałów sprzedaży i zapewnienia synergii doświadczeń klienta, niezależnie od tego, czy odwiedza Douglas w perfumerii stacjonarnej, czy internetowej.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Nowo otwarty sklep w Lesznie sprawnie integruje zakupy offline i online. Na przykład, klienci mają możliwość odbioru zakupów internetowych w perfumerii poprzez usługę click & collect, a także mogą korzystać z pomocy doradców kosmetycznych w sklepie do zakupów online korzystając z najszerszego porfolio marek dostępnego na douglas.pl. Mogą również zarezerwować usługi w perfumerii przez stronę internetową oraz skorzystać ze sprzedażowych eventów live na stronie internetowej e-shopu.

DOUGLAS Group to około 1850 sklepów

Grupa DOUGLAS, ze swoimi markami DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest numerem jeden w Europie pod względem omnichannel premium beauty destination. DOUGLAS Group inspiruje klientów do przeżywania własnego piękna, oferując unikalny asortyment online i w około 1850 sklepach. Dzięki niezrównanemu rozmiarowi i dostępowi do klientów, DOUGLAS Group jest partnerem z wyboru dla marek i oferuje najwyższej jakości asortyment marek selektywnych i ekskluzywnych, a także własnych marek korporacyjnych. Asortyment obejmuje zapachy, kosmetyki kolorowe, pielęgnację skóry, pielęgnację włosów, akcesoria, a także usługi kosmetyczne.

Wzmocnienie skutecznego pozycjonowania omnichannel przy jednoczesnym konsekwentnym rozwijaniu najwyższej jakości obsługi klienta jest sercem strategii Grupy DOUGLAS „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Zwycięski model biznesowy opiera się na wielokanałowej ofercie Grupy, wiodących markach i możliwościach w zakresie danych. W roku obrotowym 2022/23 Grupa DOUGLAS wygenerowała sprzedaż (netto) w wysokości 4,1 mld euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie.