SMOKE chce mieć do końca roku 70. salonów

Sieć salonów SMOKE, działająca na polskim rynku od kilkunastu lat z satysfakcją prezentuje nowy format salonów SMOKE, który zaprasza Klientów do nowoczesnego i wygodnego wnętrza, będącego efektem procesu rebrandingu przez jaki przechodzi obecnie sieć salonów. To kolejny krok w dynamicznym rozwoju sieci, która ma już blisko 60 salonów zlokalizowanych w największych centrach handlowych w Polsce.

SMOKE to marka znana i ceniona przez miłośników wyselekcjonowanych produktów dla osób palących i Vaperów. Nowe lokalizacje w odświeżonej odsłonie to kontynuacja ekspansji, która pozwoli jeszcze większej liczbie Klientów cieszyć się bogatym asortymentem i wyjątkowym doświadczeniem zakupowym.

Nowe salony SMOKE zachwycają nowoczesnym wystrojem wnętrz, który łączy wygodę z elegancją. Klienci odnajdą tu produkty najwyższej jakości z różnych segmentów cenowych, w tym ekskluzywne ręcznie zwijane cygara, spełniające najwyższe oczekiwania smakowe. W ofercie salonów można znaleźć również drewniane klasyczne fajki, tytonie, bibuły, tabaki, ekskluzywne zapalniczki, fajki wodne oraz pełną ofertę dla Vaperów, a dla osób poszukujących alternatywnych wyrobów nikotynowych salon oferuje między innymi, cieszące się coraz większą popularnością na polskim rynku, saszetki nikotynowe.

„Nowe logo SMOKE to świeży kierunek marki, który odzwierciedla jej dominującą pozycję na rynku i zaangażowanie w dostarczaniu najwyższej jakości produktów. To również sygnał dla Klientów, że w salonach SMOKE mogą spodziewać się wyjątkowej obsługi i szerokiego wyboru produktów.” – podkreśla Maciej Król, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Detalicznej.

Maciej Król zdradził również ambitne plany firmy na przyszłość: „Będziemy konsekwentnie realizować przyjętą strategię rozwoju sieci detalicznej SMOKE. Myślę, że w ciągu tego roku przekroczymy ilość 70 salonów w całej Polsce. Być może zdecydujemy się również na wdrożenie nowych formatów. Rozważamy także ekspansję salonów SMOKE poza granice naszego kraju.”

Salony SMOKE dotychczas skoncentrowane na krajowym rynku, teraz planują dotrzeć do nowych klientów w Europie, otwierając przed sobą nowe możliwości i wyzwania na arenie międzynarodowej.