Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Galeria Słoneczna: więcej klientów dzięki metamorfozie

Zlokalizowana w sercu Radomia Galeria Słoneczna przeszła wizualną metamorfozę. Liftingowi poddano logotyp i odświeżono jego formę. Dzięki tym zmianom liczba odwiedzających galerię wzrosła o 5 proc.

Współczesne galerie handlowe, podążające za potrzebami klientów, to obecnie nie tylko miejsca wygodnych zakupów, ale przede wszystkim centra spotkań i budowania więzi społecznych. Analizy Polskiej Rady Centrów Handlowych i firmy badawczej GfK wskazują, że aż 40  proc. odwiedzających tego typu obiekty uznaje wymiar społeczny za ich unikalny atut.

Centra handlowe stają się miejscami, w których ciekawie i w przyjemnym otoczeniu można spędzić czas z rodziną czy przyjaciółmi. Szczególnego znaczenia nabiera przyjazna przestrzeń oraz estetyka, której istotnym elementem jest identyfikacja wizualna. Odświeżony logotyp jest widocznym dla klientów sygnałem, że zmieniamy się i jesteśmy miejscem, w którym mogą czerpać przyjemność i rozrywkę. Klienci to doceniają – obserwujemy wzrostowy trend w liczbie odwiedzających nasze centrum. W 2023 roku w stosunku do roku 2022 było ich o 5 proc. więcej” – mówi Anna Stawczyk, dyrektor Galerii Słonecznej.

„Słoneczna” w centrum uwagi

W ramach liftingu zmieniono typografię oraz układ znaku tak, by mocniej podkreślić słowo „słoneczna”.

„Dzięki temu całość nabrała lekkości i zdecydowanie nowoczesnego wymiaru. Słoneczny, pełen życia i radości charakter galerii w odświeżonym znaku podkreślają dodatkowo stosowane w komunikacji energetyczne kolory oraz treści spójne z charakterem miejsca. Całość doskonale wpisuje się w DNA marki, które wyróżnia ją na rynku. Zmiana jest elementem szerszej, realizowanej równolegle transformacji wszystkich elementów składających się na markę Galerii Słonecznej, takich jak: produkty i usługi, jakość obsługi oraz sposób komunikacji. Wszystkie te działania mają na celu osiągnięcie pozycji lidera na rynku” wyjaśnia Anna Szlaga, marketing manager w White Star Real Estate, nadzorująca i koordynująca proces rebrandingu.

Zwieńczeniem projektu rebrandingu był, rozpoczęty jeszcze w 2023 roku i zakończony w kwietniu br., proces montażu 10 wielkoformatowych logotypów na fasadach obiektu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

White Star Real Estate działa w Europie Środkowo-Wschodniej od 1997 roku. Zrealizował ponad 50 projektów deweloperskich w całym regionie.