Maj w Promenadzie zapowiada się intensywnie! Marka Kiehl’s zaprasza do niezwykłego pop-upu rodem z nowojorskiego metra, a w każdy piątek i sobotę maja klienci mają szansę na zdobycie vouchera do Parku Rozrywki Majaland!
Po raz pierwszy w Polsce, Kiehl’s zaprasza do nowojorskiego metra! Od 6 do 18 maja zapraszamy do odwiedzenia wyjątkowego Pop-Up’u marki Kiehl’s, który przeniesie cię prosto do miasta, które nigdy nie śpi.
Na miejscu czekać będą atrakcje, takie jak bezpłatne badania skóry, pomoc w doborze pielęgnacyjnej rutyny, indywidualnie dopasowanej do potrzeb skóry, SkinQuiz z nagrodami, a także bezpłatne próbki kosmetyków i specjalne oferty na produkty Kiehl’s.
Kiehl’s należy do grona najpopularniejszych marek na świecie. Historia marki rozpoczęła się ponad 170 lat temu na rogu 13th Street oraz Third Avenue w Nowym Jorku. Powstała jako apteka, z czasem zmieniła się w brand oferujący niezwykle skuteczne produkty do pielęgnacji. Przez lata doskonalono ich formuły, a także wprowadzano kolejne linie. Brand charakteryzuje wyważone poczucie estetyki i minimalistyczne opakowania, które w niewielkim stopniu zmieniły się przez lata. Kosmetyki podbiły serca wielu osób, w tym Andy’ego Warhola, a dziś mają status kultowych.
Weekendy z Majaland!
W każdy piątek i sobotę klienci centrum będą mieć szansę by zdobyć voucher do Parku Rozrywki Majaland na zakup 2 biletów w cenie 1! W dniach od 10 do 25 maja każda osoba, która zrobi zakupy w Promenadzie za minimum 200 zł, udokumentowane na maksymalnie dwóch paragonach może odebrać swoją nagrodę! Ten specjalny bilet jest ważny w połączeniu z co najmniej jednym, innym, płatnym biletem normalnym zakupionym w kasie parku Majaland Warszawa. Voucher ważny jest do 30.06.2024 r.
Nagrodę można odebrać w Punkcie obsługi akcji w godzinach 12:00 – 20:00 zlokalizowanym na poziomie 0 między lokalami ZARA i Massimo Dutti.
PARTNER PORTALU
Centrum Handlowe Promenada
Należące do G City Poland CH Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx. Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City.
Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter