Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską kolekcję Paulo.

Pauloadriani to rodzinna, łódzka firma modowa, która jest obecna na rynku od ponad 20 lat. Sklepy tej marki działają w modelu multibrand – ze starannie dobraną damską i męską modą premium takich marek jak: Strellson, Digel, Cinque, Baldessarini, Pierre Cardin, Fakts, Joop i Paulo. Firma stawia na kameralną przestrzeń sklepów i zakupy pod okiem doświadczonych fachowców. Tym, którzy cenią nie tylko styl, ale i indywidualne podejście, oferuje usługę szycia na miarę z wykorzystaniem najszlachetniejszych tkanin. Sklep znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego.

– Marki premium są coraz popularniejsze wśród wrocławian. Dołączenie Pauloadriani do naszych najemców to spełnienie oczekiwań klientów Magnolia Park poszukujących jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty modowej – mówi Marta Kocik z Multi Poland, p.o. dyrektorka Magnolia Park.
To kolejna marka modowa w ofercie największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku. Niedawno w Magnolia Park ponownie został otwarty salon Wólczanki. Tym razem w nowej lokalizacji, oferując szeroki wybór męskiej kolekcji. Lokal znajduje się na parterze, pomiędzy sklepami Bijou Brigitte a Peek & Cloppenburg.

Największa galeria w regionie

Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się: Primark, Mango, Peek&Cloppenburg, Zara, H&M, C&A, Reserved, CCC, Deichamnn, KappAhl, Carry, New Yorker, TK Maxx oraz HalfPrice, a także Tommy Hilfiger, Guess oraz Marciano By Guess, Pierre Cardin, Molton, Ulla Popken, Gerry Weber, Kazar i Venezia. Wśród grona jubilerów są Apart, Jubitom, Yes, W.Kruk, Pandora, Tous, Savicki oraz Swarowski.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Oferta sportowa jest silnie reprezentowana m.in. przez takie marki jak Decathlon, Intersport, Martes Sport oraz Regatta Great Outhdoors. Artykuły elektroniczne dostępne są m.in. w sklepach Media Markt, Denon, Ispot oraz Komputronik. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują m.in. Super-Pharm, Rossmann, Douglas, Sephora, Mac oraz Clinique. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku sklepy: hiszpańskiej marki Decimas oraz Crocs z Colorado w Stanach Zjednoczonych, The North Face znad zatoki San Francisco oraz południowokoreańskie LG Brand Store oraz Samsung Brand Store, a także drugi w Polsce sklep e-obuwie.pl z dziesięcioma nowoczesnymi przymierzalniami Modivo polskiego lidera Grupy CCC.

Ofertę handlową Magnolia Park uzupełnia 7-salowe kino Helios. Klienci mogą również zrobić zakupy w hipermarkecie budowlanym Castorama i sklepie Komfort. Ofertę artykułów wnętrzarskich wzbogacają: Zara Home, Homla, Home&You, Tempur i Duka. W gronie najemców jest również marka Pepco – z największym sklepem tej marki we Wrocławiu. W centrum dostępny jest najnowocześniejszy koncept hipermarketu Carrefour z największym w całej sieci w Polsce działem produktów ekologicznych, czynny od 7:30.