NEINVER: Największa akcja rabatowa w Polsce

16 maja w outletach FACTORY rozpocznie się JUNGLE NIGHT. To największa akcja rabatowa przygotowana przez NEINVER. Podczas pięciu godzin zakupów ceny outletowe zostaną dodatkowo obniżone o 50%. W akcji biorą udział zarówno lokalne, jak i światowe marki niemal wszystkich kategorii.

Akcja rabatowa JUNGLE NIGHT jest organizowana w outletach FACTORY w Polsce dwa razy w roku – wiosną oraz jesienią. Zawsze trwa jedynie przez 5 godzin. Akcja ta niesie korzyści zarówno dla klientów, gdyż mogą dokonywać zakupów okazyjnych cenach, jak i dla najemców. Tego dnia dzień osiągają rekordowe obroty, podwójną frekwencję. Jest to też świetna okazja do promocji marek i zakupów outletowych.

„Każda kolejna edycja JUNGLE NIGHT okazuje się zyskiwać na popularności. W ubiegłym sezonie, podczas jesiennej edycji, outlety FACTORY odwiedziło ponad 42 tysiące klientów
w zaledwie 5 godzin, co przełożyło się na znaczące wzrosty sprzedaży. Na tak obfite zainteresowanie liczymy również w tym roku” – mówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce i Niemczech. „W salonach outletowych zadbano o pełne półki towarów oraz wzmocnienie zespołów sprzedażowych. Cieszy nas, że to wyjątkowe wydarzenie jest z entuzjazmem przyjmowane przez naszych partnerów biznesowych i do każdej kolejnej edycji JUNGLE NIGHT dołącza większa ilość marek. Istotnym czynnikiem jest też niecodzienna atmosfera zakupów” – dodaje Klaudia Czyżak-Janyszko.

Poszukiwacze okazji

Podczas zakupów w stylu JUNGLE w outletach FACTORY można będzie zakupić produkty marek, takich jak Nike, Puma, New Balance, 4F, Helly Hansen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Levi`s, Pepe Jeans, Mustang, JACK&JONES, United Colors of Benetton, Vans, Converse, Clarks, Skechers, Triumph, Desigual, czy Wittchen itd. Klienci przyjeżdżają na zakupy JUNGLE NIGHT całym rodzinami, grupami przyjaciół oraz indywidualnie. Zdarzają się i tacy poszukiwacze okazji, którzy pojawiają się w outlecie kilka godzin wcześniej, by zawczasu wybrać interesujące ich produkty.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Zasady udziału w akcji

Podczas zakupów podczas akcji JUNGLE marki biorące udział w akcji oferują 50 procent rabatu od cen outletowych, jeśli klient zdecyduje się na zakup minimum 2 sztuk towarów w ich sklepie. Drugim kryterium może być próg cenowy, zamiast liczby sztuk na paragonie, ale te ustalają już indywidualnie poszczególne sklepy. Każda marka, biorąca udział w akcji, zostanie specjalnie oznaczona w stylu Jungle. Sklepy, które nie zdecydowały się na udział w JUNGLE NIGHT, zadbają o własne promocje. Akcja odbędzie się w czwartek 16 maja, od godz. 16.00 do 21.00.

Dodatkowe atrakcje

Podczas trwania akcji w pasażach handlowych FACTORY tradycyjnie usłyszmy sety didżejskie na żywo. Każdy z outletów przygotował też indywidualne atrakcje, jak zabawy dla dzieci, malowanie twarzy w stylu jungle, kawę, czy wodę z owocami dla uczestników akcji oraz specjalne dekoracje.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Największa sieć sklepów outletowych

FACTORY to największa w Polsce sieć centrów outletowych, zlokalizowanych w Warszawie (Ursus i Annopol), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. To 87 000 m², na których działa blisko 500 salonów outletowych marek lokalnych i światowych wielu kategorii: od mody damskiej, męskiej i mieszanej, przez obuwie, bieliznę, akcesoria i galanterię skórzaną, po biżuterię, kosmetyki i artykuły dla domu. Silną reprezentację stanowią marki sportowe i outdoorowe oraz salony z ofertą ubrań jeansowych. Całość uzupełnia propozycja kawiarni i restauracji.

Obok wyjątkowej oferty zakupowej, w outletach FACTORY można liczyć też na pojemne parkingi, ładowarki dla aut elektrycznych oraz stacje rowerowe, a wewnątrz place zabaw
dla dzieci, pokoje dla rodziców z dziećmi oraz strefy relaksu z punktami ładowania urządzeń elektrycznych.

Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.