Nhood Services Poland rozszerza ofertę wynajmu powierzchni handlowych o speciality leasing. Skierowana jest ona do właścicieli marek, którzy chcą wzmocnić swoją pozycję na rynku retail, dzięki wynajmowi krótkoterminowemu w 24 obiektach Ceetrus Polska.
Na rynku wynajmu powierzchni handlowych wzrasta zainteresowanie umowami krótkoterminowymi, z racji korzyści biznesowych, które one niosą. W 2023 roku Nhood Services Poland podpisał 176 umów krótkoterminowych (poniżej 1 miesiąca), 70 umów długoterminowych (powyżej 1 miesiąca) oraz przedłużył 82 trwające umowy. Przychód firmy z usługi speciality leasing w 2023 roku wyniósł o 30 proc. więcej niż w roku 2022.
“Wierzymy w potencjał tymczasowych umów najmu, nie tylko jako sposobu dla właścicieli i inwestorów na osiąganie zysków z powierzchni wspólnych w obiektach handlowych, lecz także jako wkład we wzbogacenie doświadczenia zakupowego, co oznacza pełniejszą i bardziej zróżnicowaną ofertę, która uzupełnia obecny asortyment” – mówi Daria Golonka, specjalista ds. tymczasowych umów najmu, która w Nhood Services Poland koordynuje działania w zakresie speciality leasing.
Co w ramach speciality leasing?
Klienci Nhood Services Poland w ramach tej oferty wynajmu mają do dyspozycji przestrzenie pod m.in. wyspy handlowe, lokale, pop-up store, automaty i maszyny vendingowe, akcje promocyjne, większe eventy komercyjne, targi tematyczne, jarmarki, biletowane wydarzenia, ekspozycje produktów czy animacje terenów zewnętrznych.
PARTNER PORTALU
“Przygotowujemy oferty szyte na miarę, ponieważ wnikliwie analizujemy potrzeby oraz cel biznesu naszego klienta. Znamy 24 centra handlowe Ceetrus Polska od podszewki, dlatego wiemy, co sprawdzi się najlepiej oraz proponujemy najbardziej efektywne rozwiązania i budujemy długofalowe relacje, dzięki czemu klienci do nas wracają” – przekonuje Daria Golonka.
Dlaczego warto?
Zawarcie umowy krótkoterminowego wynajmu powierzchni w centrach handlowych należących do Ceetrus Polska niesie ze sobą wiele korzyści. Po pierwsze firma może zaistnieć w silnej lokalizacji handlowej i korzystać z synergii obecnych tam marek, daje też możliwość rozwoju własnej oferty. Atutem tych umów jest też elastyczność pod względem terminu i lokalizacji. Oferta speciality leasing dostosowana jest do potrzeb biznesowych klienta i jego planów ekspansji, dlatego też może podjąć decyzję o obecności we wszystkich centrach, w danym regionie albo tylko w pojedynczych centrach.
Również w ramach tej usługi zróżnicowany jest okres trwania współpracy. Można zawierać umowy na jednodniowe akcje promocyjne, przez kilkumiesięczne ekspozycje produktów, aż do wieloletnich umów najmów miejsc pod wyspy handlowe.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Jarmarki produktów regionalnych organizowane przez Lux Jarmark są przykładem wieloletniej takiej współpracy Firma oferuje m.in. wędliny Podlaska Chata, tradycyjnie wypiekane chleby na zakwasie, oryginalne sękacze, sery góralskie oraz inne przysmaki z Podhala. Jarmarki odbywają się w 12 lokalizacjach w całym kraju.
Nhood Services Poland ma w ofercie również współpracę zarówno z prężnie działającymi markami regionalnymi, np. rodzinna, krakowska lodziarnia Good Lood w Galerii Bronowice, jak i z markami mającymi punkty handlowe w całej Polsce, np. IQOS w 10 centrach Ceetrus Polska.
Dla obecnych już w centrach najemców Nhood Services Poland również oferuje różne formy dodatkowej współpracy. Dotyczy ona wynajmu dodatkowych przestrzeni w pasażu lub organizowania akcji promocyjnych. Przykładowo z takiej możliwości skorzystał bank Millenium. Przeprowadził on akcje promocyjne mające na celu pozyskanie nowych klientów poprzez przedstawienie obecnych możliwości ofertowych przy specjalnych wyspach w 3 obiektach Ceetrus Polska.
W portfolio 22 centrów handlowych
Ceetrus Polska sp. z o.o. jest właścicielem 22 Centrów Handlowych Auchan oraz Galerii Łomianki i Galerii Bronowice. Firma dysponuje również portfolio blisko 160 ha terenów inwestycyjnych. Firma powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce spółka prowadzi działalność od 1996 roku.
Nhood Services Poland zarządza 25 centrami handlowymi
Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, rozwój nieruchomości, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 54 centra handlowe, w tym Blue City w Warszawie, 28 obiektów handlowych Auchan.
Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej. Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.