Designer Outlet Gdańsk, zarządzane ROS Retail Outlet Shopping, zgodnie z strategią sukcesywnie poszerza grono najemców z sektora premium. Obecnie dołączyła do nich polsko-włoska marka Castellani oraz duńska Change Lingerie.
Designer Outlet Gdańsk ciągle się rozwija. Otwierane są nowe sklepy, kilka salonów przeszło też modernizację i zwiększyło swoją powierzchnię handlową. Teraz do grona najemców dołączyły dwie nowe marki z sektora mody damskiej: polsko-włoski brand Castellani oraz duński producent bielizny Change Lingerie.
Z miłości do klasyki
Lokal o powierzchni ponad 80 mkw. zajmuje sklep Castellani. Jego wnętrze zostało dostosowane do klientek, jest kobiecy oraz przytulny. Ciepłe kolory wnętrza kuszą do wejścia. W środku wyeksponowane są m.in. misternie wykonane suknie. Castellani to polsko-włoska marka powstała z miłości do klasyki. Projekty powstają w zgodnie z ideą slow fashion w dwóch pracowniach: w Polsce oraz częściowo we Florencji. Ich szycie odbywa się w szwalniach w obydwu krajach. Nowe modele są produkowane i wprowadzane na rynek w ograniczonej liczbie, dzięki czemu są unikatowe i niepowtarzalne. Reprodukowane masowo są tylko te wzory, które mają gwarancję pełnej sprzedaży regularnej i outletowej, lub są częścią stałej linii Bestseller. Klientki w salonie mogą wybierać spośród bogatej oferty sukni, sukienek, koszul, spodni czy okryć wierzchnich. Znajda tam też buty i dodatki. Oczywiście wysokiej jakości i we włoskim stylu.
Bogatsza oferta bieliźniarska
Drugą marką, która dołączyła do grona najemców jest znana, skandynawskiej firma Change Lingerie. Klientki znajdą w jej sklepie o powierzchni ponad 140 mkw. bieliznę w wyjątkowo szerokim zakresie rozmiarów, aż do bardzo rzadko spotykanej miseczki M. W ofercie salonu znajdują się biustonosze, bielizna nocna, modelująca, stroje kąpielowe oraz pończochy projektowane z myślą o pięknie i komforcie każdej kobiety w każdym kształcie. Marka ma ponad 300 salonów w Europie, Ameryce i Azji. W Designer Outlet Gdańsk obecne są już inne marki bieliźniarskie, takie jak Bagatelle, Esotiq, Triumph i Verbrasi.
„Zapowiadaliśmy, że 2024 będzie u nas rokiem nowości i wywiązujemy się z tej obietnicy. Zgodnie
z przyjętą strategią rozwoju, w naszym centrum oferujemy coraz więcej marek z segmentu premium. Takie też obecnie chętnie są wybierane przez świadomego klienta, który stawia przede wszystkim na jakość oferty. Dwa nowe salony: Castellani oraz Change Lingerie to też ukłon w stronę kobiet, które stanowią ponad 50% odwiedzających nas klientów” – podsumowuje Ireneusz Homa, Dyrektor ds. operacyjnych Designer Outlet Gdańsk, ROS Retail Outlet Shopping.
12 outletów w portfolio w Europie
ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów. ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Portfel ROS Retail Outlet Shopping w Europie obejmuje: Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Torre Outlet Zaragoza, M3 Outlet Polgár, Designer Outlet Luxembourg oraz nową inwestycję Designer Outlet Kraków.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter