Od 27 maja jej klienci Carrefour mogą zbierać punkty w programie lojalnościowym PAYBACK za zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym. Następnie wymieniać je na nagrody rzeczowe w Sklepie z nagrodami PAYBACK lub wykorzystywać do obniżania rachunków przy kasie.
Program PAYBACK w Carrefour będzie działać podobnie, jak u innych Partnerów. W przypadku Carrefour każde wydane 3 zł daje 1 punkt PAYBACK. Konsumenci z zarejestrowaną kartą PAYBACK mogą liczyć także na specjalne zniżki na wybrane produkty. Dla wszystkich klientów, zarówno będących już członkami PAYBACK, jak i tych, którzy dopiero zdecydują się dołączyć do programu, przygotowana została oferta powitalna. Za pierwsze zakupy w sieci Carrefour z kartą PAYBACK o wartości min. 50 złotych zostanie przyznane 1000 punktów promocyjnych (po aktywacji kuponu). Program PAYBACK będzie działać we wszystkich hipermarketach, większości supermarketów i w części sklepów Carrefour Express, będących głównie sklepami franczyzowymi. Sukcesywnie będą dołączane do Programu kolejne sklepy sieci.
Zintegrowane programy
W ramach współpracy PAYBACK i Carrefour dokonali integracji prowadzonych programów lojalnościowych. Dzięki temu osoby będące już uczestnikami programu PAYBACK mogą zbierać punkty w sklepie internetowym, jak i placówkach stacjonarnych sieci Carrefour, korzystając ze swoich dotychczasowych kart lub aplikacji mobilnej PAYBACK. Z kolei posiadacze aplikacji Mój Carrefour, mają możliwość zarejestrowania się w Programie i dodania do niej karty PAYBACK, by bez problemu zbierać i wymieniać punkty. Zachowane zostały przy tym wszystkie unikalne funkcje aplikacji Mój Carrefour, takie jak czytnik cen oraz Scan&Go. Dla osób preferujących klasyczną plastikową kartę dostępne będą zestawy startowe PAYBACK.
Zarówno Carrefour, jak i PAYBACK podkreślają korzyści dla klientów wynikające z rozpoczętej współpracy.
PARTNER PORTALU
„Carrefour Polska to firma, która oferuje obecnie jeden z najszerszych na polskim rynku ekosystemów lojalnościowych, ewoluujących wraz ze zmianą oczekiwań klientów. Nasza multiformatowa platforma lojalnościowa Mój Carrefour oferuje pełny pakiet rozwiązań budujących zaangażowanie klienta na wszystkich etapach jego cyklu życia i ścieżki zakupowej, poczynając od rozwiązań oferujących możliwość uzyskania natychmiastowej gratyfikacji, nastawionych na krótkoterminowy efekt sprzedażowy, poprzez rozwiązania budujące koszyk i częstotliwość wizyt klienta, a więc jego zaangażowanie podczas codziennych zakupów, a kończąc na rozwiązaniach długoterminowych wspomagających utrzymanie i aktywację klienta w dłuższej perspektywie” – mówi Robert Stupak, członek zarządu, dyrektor marketingu, e-commerce, polityki cenowej i IT w Carrefour Polska.
PAYBACK podkreśla, że dołączenie sieci Carrefour do koalicji to odpowiedź na oczekiwania uczestników Programu.
„Bardzo cieszymy się, że możemy powitać Carrefour jako członka koalicji PAYBACK. Dzięki tej współpracy uczestnicy naszego programu zyskują nowe możliwości zbierania punktów podczas codziennych zakupów i wymieniania ich na atrakcyjne nagrody lub obniżania – dzięki nim – rachunków płaconych przy kasie. To zresztą kolejna odsłona misji “Tańsze wyjście na zakupy” realizowanej już przez naszego Partnera. Jestem pewien, że również klienci sieci Carrefour, którzy nie mieli okazji dotychczas korzystać z naszego programu, docenią wyjątkowe benefity przygotowane przez partnerów PAYBACK zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Dla nas kluczowe jest wzmacnianie i stałe poszerzanie naszej wyjątkowej koalicji, by z jednej strony klienci mogli zdobywać punkty w kolejnych sieciach i dzięki temu czuli satysfakcję z korzystania z Programu, a z drugiej strony by nasi partnerzy mieli możliwość nawiązywania relacji biznesowych z nowymi podmiotami, co przyczynia się i do pozyskiwania nowych klientów, i lepszego poznawania tych obecnych” – mówi Marcin Pilarski, Managing Director w PAYBACK Polska.