Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Sieć drogerii dm realizuje plan ekspansji w Polsce

Sieć drogerii dm rozwija sieć placówek w Polsce. 23 maja otwarty został czwarty sklep w Krakowie i pierwszy w Zawierciu. Od 1 czerwca zakupy w drogerii dm zrobią mieszkańcy Limanowej. Marka zapowiedziała też debiut na jesieni w Warszawie.

Nowo otwarty sklep w Krakowie znajduje się przy ul. Tadeusza Śliwiaka 38, zaś mieszkańcy Zawiercia mogą robić zakupy w lokalu dm przy ul. Jałowcowej 2. Sklep w Limanowej będzie 31. placówką sieci w Polsce. Marka planuje też na jesieni otworzyć sklep w Warszawie, jednak na razie nie zdradza jego lokalizacji.

„Znajdujemy się w bardzo dynamicznej fazie rozwoju i praktycznie z roku na rok podwajamy liczbę sklepów w Polsce, umacniając naszą pozycję w południowo-zachodniej części kraju, w tym szczególnie na Śląsku, ale także systematycznie wkraczamy do nowych województw. Po udanym debiucie w Łódzkiem, gdzie z pewnością do końca roku pojawią się nasze kolejne sklepy, możemy oficjalnie potwierdzić, że już jesienią otworzymy pierwszy dm w stolicy”mówi Marcin Detko, Dyrektor Obszaru Ekspansji dm w Polsce. „Nieustannie też pracujemy nad nowymi lokalizacjami i mogę zdradzić, że nie będzie to nasze ostatnie słowo w województwie mazowieckim w tym roku” – dodaje.

Nowe centra logistyczne

Dm od początku swojej obecności w Polsce dba o sprawną logistykę, przygotowując się między innymi do rozwoju także w centralnej części kraju. Sprawną dystrybucję zapewniają marce dwa centra logistyczne: magazyn w miejscowości Wypędy pod Warszawą obsługuje sklep internetowy z kolei z magazynu w Oporowie we Wrocławiu dostarczane są produkty do poszczególnych drogerii.

W nowym koncepcie

Aby klienci mogli budować swoje pozytywne doświadczenie zakupowe, marka dba nie tylko o jakość świadczonych usług, produktów, ale też o aranżację wnętrz. Ma je umacniać wprowadzony ostatnio odświeżony i najnowszy koncept sklepów. Szerokie alejki, jasny i przyjazny wystrój z dekoracyjnymi oznaczeniami na ścianach, które ułatwiają nawigację między półkami sprawia, że zakupy są wygodne i przyjemne.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci, aby oferować im zakupy, które “pasują do ich stylu życia”. Bazując na istniejących dotychczas rozwiązaniach zwiększamy komfort zakupowy, ale by tak się stało sklepy konsekwentnie muszą mieć właściwą powierzchnię, optymalnie sięgającą około 600 mkw. Niezmiennie najchętniej szukamy lokalizacji w pobliżu operatorów spożywczych i z wygodnymi parkingami. Niemniej interesują nas również parki handlowe i budzące się po pandemii centra handlowe. W tych miejscach nasze sklepy już zostały bardzo dobrze przyjęte i tam też chcemy dalej się rozwijać” – komentuje Detko.

Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepach dm znajdują się fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek, magnesów, czy kartek urodzinowych z własnymi zdjęciami oraz oferowane jest ekspresowe wykonanie zdjęć biometrycznych do różnych dokumentów. Wachlarz usług uzupełnia stacja do darmowego pakowania prezentów, czy ławeczka do odpoczynku. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.

Drogerie dm gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Klienci znajdą też w ofercie produkty, których ceny nie urosły od ponad roku.

Ponad 4 000 punktów sprzedaży

Drogerie dm posiadają ponad 4 tysięcy punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2022/2023 dm odnotował sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 51 000 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 11,4 mld euro.

Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.