Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Galeria Wiślanka ma dwucyfrowe wzrosty odwiedzalności

Galeria Wiślanka mimo iż jest młodym obiektem handlowym na mapie miasta Żory, szybko stała się nie tylko główną destynacją zakupową dla mieszkańców, ale także najciekawszym miejscem spędzania wolnego czasu.

Galeria błyskawicznie zdobyła miano tętniącego życiem serca miasta. Wiślanka to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w swoim regionie, które zapewnia pełen przekrój popularnych i lubianych marek z zakresu wszystkich branż. Atuty obiektu doceniają sami klienci, dzięki czemu Galeria notuje sukcesywne dwucyfrowe wzrosty odwiedzalności, a najemcy wzrosty obrotów. Wiślanka wciąż jednak udoskonala swoją ofertę, czego najlepszym przykładem jest otwarcie trzech nowych restauracji oraz przebudowa strefy gastronomicznej.

20 tys. mkw GLA i 80 najemców

Galeria Wiślanka – pierwsze, nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe w Żorach od chwili otwarcia może poszczycić się mianem ulubionego miejsca zakupów mieszkańców miasta oraz okolicznych miejscowości. Obiekt na przestrzeni blisko 20 tys. mkw. GLA zapewnia ofertę 80 sklepów najpopularniejszych marek oraz punktów usługowych. Nadrzędnym celem inwestora obiektu, było jednak nie tylko stworzenie tradycyjnej destynacji zakupowej, ale przede wszystkim miejsca, w którym klienci chętnie spędzają swój wolny czas w gronie najbliższych i znajomych. Miejsca, do którego chce się wracać z przyjemnością.
Wiślanka od chwili otwarcia zapewniała bogatą ofertę rozrywkową, na którą przez lata czekali mieszkańcy. Klienci zyskali m.in. pierwsze w mieście wielosalowe kino Helios czy nowoczesną salę zabaw Jupiter. Galeria błyskawicznie zdobyła więc miano lidera wśród centrów handlowych w regionie.

W zgodzie z trendami

Galeria posiada jednak znacznie więcej atutów, dzięki którym jest chętnie odwiedzana przez klientów. Wiślanka jest także jedynym miejscem w mieście, gdzie pod jednym dachem jej goście mogą znaleźć, otwarte siedem dni w tygodniu, restauracje serwujące menu z różnych zakątków świata. Wielbiciele dobrego smaku mają do swojej dyspozycji tradycyjne, polskie potrawy, ale także dania kuchni azjatyckiej czy tureckiej. Klienci doceniają oferowaną różnorodność oferty, którą zapewnia im Wiślanka.

Centrum handlowe reaguje jednak na nowe trendy i oczekiwania współczesnych klientów. Najlepszym tego przykładem jest otwarcie trzech nowych lokali gastronomicznych.
W ostatnim czasie do grona najemców Wiślanki dołączyła restauracja Big Beef Burger, w menu której można znaleźć soczyste, amerykańskie burgery przyrządzane z najwyższej jakości mięsa, serwowane także w zestawie z frytkami i napojami. Z kolei w restauracji Thai Express klienci mogą znaleźć całe bogactwo smaków kuchni tajskiej. W menu znajdują się dania główne i zupy w wielu odsłonach zarówno dla wielbicieli potraw mięsnych, jak i wegetariańskich. Portfolio strefy gastronomicznej uzupełniła także restauracja Kebaya znana przede wszystkim z klasycznych i nietypowych wariantów tureckiego kebaba serwowanych w cienkiej picie, bułce czy na talerzu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Wiślanka Food

To jednak nie koniec nowości, którymi Galeria zaskoczyła w ostatnich miesiącach swoich klientów. W kwietniu br. w obiekcie przebudowano strefę restauracyjną działającą pod nazwą Wiślanka Food.
Dzięki wprowadzonym zmianom, goście centrum handlowego mogą zrelaksować się między zakupami, korzystając z nowych mebli i znacznie większej liczby wygodnych miejsc siedzących. Strefa gastronomiczna daje też jeszcze większą możliwość odbycia spotkań z najbliższymi w bardziej komfortowej i kameralnej atmosferze.

– Infrastruktura rekreacyjno-wypoczynkowa oraz oferta gastronomiczna są niezwykle istotne w funkcjonowaniu nowoczesnych centrów handlowych. Dla współczesnego klienta podstawowa rola zakupowa obiektu to zdecydowanie za mało. Dziś klienci oczekują wyjątkowych doświadczeń, a galeria musi pełnić funkcję swoistego miasta w mieście. Miejsca, gdzie można znaleźć nie tylko sklepy popularnych marek, ale także zrealizować potrzeby dnia codziennego, skorzystać z wielu usług i przede wszystkim spędzić miło wolny czas o każdej porze roku – niezależnie od pogody. Szeroka oferta gastronomiczna, wielosalowe kino czy duża sala zabaw to elementy, które pozytywnie wpływają na samopoczucie i relaks klientów. Ponadto pełnią niezwykle ważną rolę w budowaniu i wzmacnianiu więzi wśród lokalnej społeczności, dlatego też między innymi zdecydowaliśmy się przebudować naszą strefę Wiślanka Food, by zapewnić klientom bardziej kameralną atmosferę, by wyróżniać się także na tle food-courtów w innych centrach handlowych, które często nie dają gościom bardziej nastrojowego klimatu – mówi Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka Sp. z o.o.

Na fali ciągłych wzrostów

Nowości, którymi zaskakuje Galerii doceniają sami klienci. Wiślanka jako obiekt handlowy pierwszego wyboru w mieście odnotowuje regularne dwucyfrowe wzrosty wskaźnika foot-fall.
Zgodnie z raportem Polskiej Rady Centrów Handlowych Galeria Wiślanka wpisuje się również w tendencję rosnących obrotów wśród najemców. Według danych PRCH najlepsze wyniki w 2023 r. odnotowały obiekty o powierzchni do 20 tys. mkw. GLA wykazując wzrosty o 12,2% w stosunku do 2022 r. Wskaźniki w Galerii Wiślanka są jednak zdecydowanie wyższe.

– Miarą sukcesu galerii handlowej jest nie tylko zadowolenie klientów, ale przede wszystkim satysfakcja najemców z prowadzonego biznesu na terenie obiektu. Niezwykle cieszą nas informacje, które przekazują nam właściciele sklepów twierdząc, że salony w Galerii Wiślanka generują wyższe obroty w porównaniu do podobnych lokalizacji danej marki. Niejednokrotnie słyszymy, że punkt sprzedaży w naszej Galerii jest najlepiej prosperującym w regionie. Ogromnie satysfakcjonujący jest także fakt, że nasza strefa Wiślanka Food cieszy się dużą popularnością wśród mieszkańców miasta, dzięki czemu nasi najemcy gastronomiczni notują regularne, dwucyfrowe wzrosty obrotów. Naszym celem jest utrzymanie tej tendencji i jesteśmy przekonani, że działania marketingowe i kulturalno-rozrywkowe, które realizujemy w Galerii w dalszym ciągu wpływać będą na rosnącą odwiedzalność wśród klientów – dodaje Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka Sp. z o.o.

Galeria Wiślanka

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), gdzie swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, 4F, Monnari, Empik, Big Star, Diverse, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Quiosque, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Fielmann. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Thai Express Makarun, Big Beef Burger, Lodomania czy Sopelek. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.