Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

NEW BALANCE i PANDORA rozwijają sieć nowych konceptów

Amerykańska marka New Balance otworzyła sklep, który powstał zgodnie z nowym konceptem salonu stacjonarnego. Lokal o powierzchni prawie 250 mkw. został otwarty w Centrum Handlowym Bonarka. Tam też został otwarty po modernizacji salon firmy biżuteryjnej Pandora. Powstał w koncepcie Evoke 2.0. i zajmuje powierzchnię 79 mkw.

Koncepcja nowego salonu New Balance w swoim założeniu łączy innowacyjne technologie – systemy zastosowane w obuwiu i odzieży sportowej oraz oryginalny styl nawiązujący do amerykańskiego retro w rzeczach lifestylowych. Sklep został zaprojektowany wokół centralnego punktu i ma na celu zachęcenie klientów do spotykania się i wzajemnego inspirowania. Wystrój krakowskiego sklepu zachęca konsumentów do odnajdywania swojego autentycznego stylu. Wnętrze przedstawia wysoko wyselekcjonowany asortyment towarów podkreślając jednocześnie, że New Balance to połączenie sportu i kultury.

New Balance w swoim asortymencie posiada jednak nie tylko kompleksową ofertę obuwia, ale też tekstyliów i akcesoriów sportowych.

W nowym koncepcie

Firma biżuteryjna Pandora, po modernizacji otworzyła w Bonarce salon w koncepcie Evoke 2.0. Koncepcja ta ma na celu uczynienie zakupów bardziej intuicyjnymi. Poprawia też szybkość obsługi, umożliwiając klientom łatwe odkrywanie, znajdowanie i przymierzanie produktów. Koncept Evoke jest jednym z kluczowych elementów personalizacji produktów marki. Uproszczony układ pozwala klientom poruszać się po różnych kategoriach produktów i oglądać biżuterię w nowo zaprojektowanych ekspozytorach. Po remodelingu sklep ma powierzchnię 79 mkw., a na niej nowość – „strefę prezentów” z ekspozycjami pomysłów na upominek.

Pandora projektuje i sprzedaje nowoczesną, wykonaną z wysokiej jakości materiałów biżuterię. Elementy kolekcji można dowolnie ze sobą łączyć, co daje nieskończone możliwości do wyrażania własnego stylu. Swoją działalność Pandora rozpoczęła ponad 40 lat temu jako mały sklep w Kopenhadze, a dzisiaj obecna jest w ponad 100 krajach na całym świecie. Najbardziej rozpoznawalnym produktem Pandory jest bransoletka z zawieszkami, którą można dowolnie kompletować.

Bonarka przyciąga uwagę mieszkańców Krakowa i Małopolski bogatym i zróżnicowanym asortymentem oraz wyjątkowymi doświadczeniami zakupowymi. Te atuty sprawiają, że jest ona często wybierana przez takie marki jak New Balance i Pandora na lokalizację flagowych sklepów. Przestronny i nowoczesny sklep New Balance będzie mocnym punktem naszej sportowej oferty skierowanej do szerokiego grona odbiorców – od entuzjastów mody, przez amatorów aktywności na świeżym powietrzu, po profesjonalistów. Miłośników wysokiej jakości biżuterii zapewne ucieszy fakt, że duńska marka Pandora nie tylko zmodernizowała, ale i powiększyła w Bonarce dotychczasowy salon” – komentuje nowości Łukasz Lorencki, asset manager w NEPI Rockcastle, właścicielu i zarządcy Bonarki.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz