Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Sieć sklepów ALDI umacnia swoją pozycję w Warszawie

5 czerwca swoje progi dla klientów otworzy trzynasty sklep ALDI w stolicy. Nowa placówka zlokalizowana jest przy ul. Racjonalizacji 5 i ma powierzchnię ok. 1000 mkw. Sklep w Warszawie będzie już 318 placówką ALDI w Polsce.

Na odwiedzających najnowszy sklep ALDI w Warszawie czekają atrakcyjne promocje na produkty marek własnych. W dniu otwarcia sklepu klienci mogą również skorzystać z degustacji asortymentu dostępnego tylko w ALDI, takich jak np. sery, wędliny czy szeroki wybór słodyczy. Degustacja odbędzie się przy specjalnie przygotowanych stanowiskach. W kolejnych tygodniach funkcjonowania sklepu klienci będą mieli okazję zdobyć bony zakupowe.

„Sklep przy ulicy Racjonalizacji będzie już naszym 13 sklepem w Warszawie i 33 w województwie mazowieckim. Mamy nadzieję, że będzie to „szczęśliwa trzynastka” i już wkrótce nowa placówka zyska liczne grono swoich stałych klientów, którzy będą do nas wracać po swoje ulubione produkty – w myśl zasady „Raz ALDI – zawsze COŚ z ALDI”. Aby powodów do odwiedzenia naszego sklepu było jeszcze więcej, przygotowaliśmy dodatkowe atrakcje nie tylko na dzień otwarcia. W kolejnych tygodniach funkcjonowania sklepu przy ul. Racjonalizacji na klientów będą czekać specjalne bony zakupowe, dzięki którym klienci zyskają nawet 100 zł na kolejne zakupy” – mówi Wojciech Seroczyński, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.

Zgodnie z nowym konceptem

Sklep w Warszawie został przygotowany zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Łączna powierzchnia nowego ALDI wynosi ok. 1000 mkw. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, jak krajalnicę do chleba czy małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Na klientów czeka również komfortowy parking. Z myślą o szczególnych potrzebach swoich klientów ALDI prowadzi ciche godziny, podczas których poziom bodźców w sklepie jest zmniejszany.