Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Jan Dębski ponownie na czele nowego Zarządu PRCH

Walne Zebranie Członków Polskiej Rady Centrów Handlowych udzieliło absolutorium ustępującemu Zarządowi i dokonało wyboru nowego, który będzie pełnił swoją dwuletnią kadencję w latach 2024-2026. Podczas zebrania wybrano też skład Komisji Rewizyjnej. Na inauguracyjnym spotkaniu nowy Zarząd wybrał Jana Dębskiego na prezesa, a Annę Malcharek i Piotra Staniszewskiego na wiceprezesów Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Podczas Walnego Zebrania członkowie PRCH podsumowali zakończoną kadencję ustępującego Zarządu i omówili wyzwania przed jakimi stoi organizacja w przyszłości. Dokonano też wyboru władz stowarzyszenia.

W skład nowego Zarządu powołani zostali: Agata Brzezińska, Head of CEE Pradera Management Poland, Jan Dębski, Chairman of Business Development w Unibail-Rodamco-Westfield, Tomasz Górski, Retail Asset Manager w NEPI Rockcastle, Marcin Klammer, Dyrektor zarządzający PRCH, Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing CEE w G City Europe, Justyna Kur, Vice-president and Head of Property and Rental Management w APSYS, Anna Malcharek, Dyrektor zarządzający Gemini Holding, Urszula Matej-Bil, Członek Zarządu EPP ds. komunikacji i marketingu, Piotr Staniszewski, radca prawny i partner w warszawskim Zespole Prawa Nieruchomości kancelarii Dentons, Jacek Wesołowski, Dyrektor zarządzający Trei Real Estate Poland i Aleksandra Zentile-Miller, architekt i urbanista w Consult AZM.

– Bardzo się cieszę, że Polska Rada Centrów Handlowych ma jasną wizję rozwoju, a nowo wybrany Zarząd uzyskał bardzo silny mandat od członków stowarzyszenia. W nowej kadencji, PRCH i całą branżę czeka szereg wyzwań związanych ze zmianami cywilizacyjnymi, postępem technologicznym, ESG czy stanowionym prawem. Dlatego wzmacniamy organizację m.in. poprzez wybór nowego dyrektora zarządzającego – podsumował wybory Jan Dębski, prezes Zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.

– Walne Zebranie Członków zdecydowało, że nowy Zarząd stanowią w większości osoby, które były jego członkami w poprzedniej kadencji. W imieniu własnym oraz koleżanek i kolegów dziękuję za zaufanie. Jednocześnie bardzo dziękuję Paulinie Kurdziel-Świeczka i Krzysztofowi Poznańskiemu za pracę w Zarządzie poprzedniej kadencji i witam dwóch nowych jego członków: Tomasza Górskiego i Marcina Klammera – dodał Jan Dębski.

Tomasz Górski z polskim rynkiem retail związany od 2005 roku. Ponad 11 lat jako manager pracował w Cushman&Wakefield. Od 2016 r. związany jest z Nepi Rockcastle, gdzie jako Asset Manager zarządza portfelem centrów handlowych wynoszącym blisko 200 tysięcy mkw. GLA.

Marcin Klammer zarządzał szeregiem firm w sektorze nieruchomościowym, konsultingowym i inżynieryjnym. Pełnił funkcje prezesa zarządu w HB Reavis, BNP Paribas Real Estate i Arcadis / EC Harris, gdzie przez wiele lat współtworzył rynek deweloperski i konsultingowo-inżynieryjny w Polsce i w Europie. Od kwietnia 2024 r. jest dyrektorem zarządzającym Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Krzysztofowi Poznańskiemu, byłemu dyrektorowi zarządzającemu stowarzyszenia, w uznaniu jego zasług dla organizacji Walne Zebranie Członków przyznało status Członka Honorowego PRCH.
W trakcie Walnego Zebrania wybrano także Komisję Rewizyjną na lata 2024-2026. W jej skład ponownie wybrani zostali: Jakub Jonkisz z Westbroker, Anna Łoś z Vistra, Magdalena Łukaszewska z Pradera Management i Krzysztof Sakierski z Savills.

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 członków działających w branży miejsc handlu i usług. To wiodąca organizacja pozarządowa, od ponad 20 lat działająca na rzecz rozwoju branży, wspierająca i reprezentująca członków w środowisku biznesowym, politycznym i społecznym w celu tworzenia nowoczesnych miejsc handlu, usług, kultury i unikatowych doświadczeń konsumenckich.