Nhood z nową, międzynarodową strategią w zakresie ESG

Zespół Nhood zakończył prace nad międzynarodową strategią ESG przedsiębiorstwa. W Warszawie w dniach 3-5 czerwca miało miejsce spotkanie, podczas którego pracownicy firmy odpowiadający za zrównoważony rozwój z 11 krajów opracowali ostateczny kształt dokumentu. Nowa strategia ESG zawiera wytyczne z poszczególnych obszarów dotyczących zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa. Nhood Services Poland jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.

Strategia ESG Nhood będzie obowiązywać w latach 2024-2030. Nad jej stworzeniem pracował zespół ekspertów ESG Nhood z 11 krajów. W dniach 3-5 czerwca w Warszawie odbyło się spotkanie międzynarodowego zespołu ekspertów ESG z Nhood. Gospodarzem spotkania był Nhood Services Poland.

„Cieszymy się, że spotkaliśmy się w Polsce w momencie, gdy świętuje ona 20-lecie obecności w Unii Europejskiej. W tym wyjątkowym czasie wspólnie pracowaliśmy nad naszą międzynarodową strategią ESG. Za nami trzy dni wypełnione owocnymi dyskusjami, w sympatycznej i kreatywnej atmosferze. Dziękujemy zespołowi Nhood Services Poland za gościnę” – mówi Christian Lema, Global Head of ESG, Nhood.

„Jestem dumna, że mogliśmy gościć w Warszawie międzynarodowy zespół Nhood i pokazać nasze ciekawe projekty w kontekście działań ESG. 5 czerwca obchodziliśmy Światowy Dzień Środowiska, mogę zapewnić, że w naszej strategii zawarliśmy wiele rozwiązań, które pozwolą naszej firmie pozytywnie wpływać na otoczenie we wszystkich krajach, w których działamy” – dodaje Agnieszka Gutowska, dyrektor ds. komunikacji, marketingu i ESG, Nhood Services Poland.

Nowa strategia ESG Nhood zawiera wytyczne z poszczególnych obszarów dotyczących zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa. Wśród nich są: struktura zarządcza i kultura ESG przedsiębiorstwa, etyka, raportowanie, transparentność przedsiębiorstwa, szkolenia pracowników z zakresu ESG, zdrowie i wellbeing pracowników, promowanie różnorodności i kultury inkluzywnej, ograniczanie śladu węglowego, mobilność, biodyweryfikacja oraz odpowiedzialne finansowanie (m.in. przeznaczanie środków na działania związane z ESG).

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Nie zapomniano o nieruchomościach komercyjnych

Finalne prace nad nową strategią ESG Nhood odbywały podczas warszawskiego spotkania międzynarodowego zespołu osób zajmujących się obszarem zrównoważonego rozwoju we wszystkich oddziałach Nhood. Wydarzenie było również okazją dla polskiego zespołu Nhood, żeby zaprezentować, w jaki sposób zasady zrównoważonego rozwoju są wdrażane w nowych wielofunkcyjnych inwestycjach Wilanów Park i Projekt Góraszka.

Goście międzynarodowego spotkania odwiedzili również podwarszawskie Centrum Handlowe Auchan Piaseczno, które jest przykładem zakończonego z sukcesami remontu wieloletniego obiektu. Dzięki przeprowadzonym pracom centrum handlowe znacząco obniżyło ślad węglowy oraz ograniczyło zużycie energii i wody. Zespół Nhood Services Poland zarządzający Centrum Handlowym Auchan Piaseczno regularnie organizuje różnorodne wydarzenia adresowane do lokalnej społeczności, które są elementem ogólnopolskiego programu CSR „Dobry sąsiad”.

Właściciel 22 centrów handlowych

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Ceetrus Polska sp. z o.o. jest właścicielem 22 Centrów Handlowych Auchan oraz Galerii Łomianki i Galerii Bronowice. Firma dysponuje również portfolio blisko 160 ha terenów inwestycyjnych. Firma powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce spółka prowadzi działalność od 1996 roku.

W portfolio 25 centrów i galerii handlowych

Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, rozwój nieruchomości, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 54 centra handlowe, w tym Blue City w Warszawie, 28 obiektów handlowych Auchan.

Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej. Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.