Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Greenman Poland: moc atrakcji z okazji otwarcia parku handlowego w Łodzi

Greenman Poland zmodernizował centrum handlowe Nowa Górna. Zostało rozbudowane o nowoczesny retail park. W ramach świętowania otwarcia parku handlowego został zorganizował piknik rodzinny. Bawiło się na nim 5 tysięcy gości.

Inwestycja, oddana do użytku na początku kwietnia tego roku, pomieściła aż cztery wielkopowierzchniowe sklepy. Wśród nich znalazły się tak popularne i chętnie wybierane marki, jak Sinsay, Action, KiK oraz Maxi Zoo.

W efekcie otwarcia Nowa Górna, która niedawno została zmodernizowana, przekształcona została w nowoczesny kompleks convenience. Składają się na niego teraz dwa sąsiadujące ze sobą i zapewniające komfortowe zakupy obiekty – retail park oraz centrum handlowe z niemal 50 sklepami, punktami usługowymi i lokalami gastronomicznymi.

„Zakończona w kwietniu inwestycja była ważnym krokiem w rozwoju Nowej Górnej. Dzięki niej nie tylko jeszcze mocniej zaakcentowaliśmy nasz charakter convenience, ale także umocniliśmy wizerunek popularnej wśród rodzin destynacji zakupowej” – mówi Anna Brzozowska, marketing manager CH Nowa Górna.

„Co więcej, zapewniliśmy mieszkańcom Łodzi nowe, atrakcyjne marki, których oczekiwali. Zorganizowanym na początku czerwca rodzinnym piknikiem celebrowaliśmy ten rozwój. Mieliśmy także okazję przedstawić naszej lokalnej społeczności duże zmiany, jakie u nas zaszły” – dodaje.

Piknik na otwarcie

Wydarzenie, połączone z Dniem Dziecka, składało się z kilkunastu atrakcji, w tym wielu plenerowych. Na terenach zielonych pomiędzy centrum handlowym a nowym retail parkiem powstało wesołe miasteczko, w którym znalazły się m.in. dmuchańce, karuzela, różnego rodzaju animacje, a także food trucki.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Część atrakcji dostępna była także przed centrum handlowym. Tam na najmłodszych czekały m.in. gry planszowe XXL oraz malowanie kredą po chodniku. Czas umilały też zabawy z animatorami. Więcej atrakcji było na pasażu Nowej Górnej. Wśród nich strefa relaksu, gry (np. w cymbergaja i darta), konkursy czy zaplatanie kolorowych warkoczyków.

„Dzięki temu integracyjnemu wydarzeniu mieszkańcy Łodzi mogli nie tylko się dobrze bawić, ale także lepiej nas poznać. Celowo piknik zorganizowaliśmy w kilku lokalizacjach – w plenerze oraz w Nowej Górnej, tak aby każdy mógł zobaczyć, jak duże zmiany zaszły przy ul. Kolumny” – dodaje.

Wydarzenie przyciągnęło tłumy, co widoczne było nie tylko we frekwencji na pikniku, ale także w footfallu całego kompleksu. Tylko w sobotę, 1 czerwca, zanotował on aż 21,7 proc. wzrost footfallu w stosunku do soboty, 18 maja, kiedy to nie organizowano tu żadnego wydarzenia.

„Piknik był ogromnym sukcesem. Wydarzenie przyciągnęło nie tylko nasze sąsiedztwo, ale także rodziny z dziećmi z dalszych zakątków Łodzi. Wiele osób wizytę na wydarzeniu połączyło z weekendowymi zakupami, co widać w wskaźnikach, jakie zanotowało centrum i retail park” – mówi Anna Brzozowska.

Piknik Nowa Górna