W ostatnim czasie wrocławski Pasaż Grunwaldzki należący do EPP znacząco rozwinął
swoją ofertę handlową. Zostały podpisane umowy z pięcioma nowymi najemcami, a z czteroma przedłużono współpracę. EPP jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.
Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło pięć marek, w tym RTV Euro AGD,
Chickys’ by Mango Mama, Żabka, Tortownia na Bema oraz LaVantil. Zajęły one ponad 930
mkw. Dodatkowo współpracę przedłużono z 4 najemcami z sektora modowo-obuwniczego, w tym z New Yorker, Sinsay, Wojas oraz Diverse. Umowy te obejmują ponad 2670 mkw.
„Pasaż Grunwaldzki to jedna z wiodących destynacji na zakupowej mapie Wrocławia. Stawiamy na różnorodność i jakość oferty, nawiązując współprace z cenionymi, renomowanymi najemcami. Zdajemy sobie sprawę, że proces zakupowy zaczyna się zdecydowanie wcześniej niż podczas wizyty w centrum handlowym.
Dlatego zdecydowaliśmy się na zmienioną, charakterystyczną strategię komunikacji i identyfikacji wizualnej, żeby klienci mogli odkryć Pasaż Grunwaldzki na nowo. Po wynikach odwiedzalności widzimy, że te działania przynoszą zamierzone efekty” – komentuje Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP.
Kompleksowa oferta w wielu kategoriach
Ofertę Pasażu Grunwaldzkiego w ostatnim czasie uzupełniły RTV Euro AGD, jedna z wiodących marek elektroniki osobistej i domowej na polskim rynku oraz Chickys’ by Mango Mama – nowa propozycja na gastronomicznej mapie Wrocławia, która zainteresuje wszystkich fanów smaków Azji.
Dzięki relokacji na niemal dwukrotnie większą przestrzeń, salon New Yorker w Pasażu Grunwaldzkim jest teraz jednym z najlepiej wyposażonych sklepów marki w mieście. Już niedługo klienci wrocławskiego centrum będą mogli odwiedzić również powiększony Sinsay, gdzie znajdą kolekcje ubrań i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz asortyment wyposażenia domu.
Propozycję modową obiektu uzupełni LaVantil, marka oferująca wysokiej jakości bieliznę damską oraz męską. Ponadto swój sklep otworzy Żabka, lider segmentu modern convenience i Tortownia na Bema ze słodkimi wypiekami od ręki i na zamówienie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z motywem goryla
By zainteresować obecnych i potencjalnych klientów Pasaż Grunwaldzki w ostatnich miesiącach równolegle ze zmianami w ofercie przeszedł także modernizację w nieinwazyjnej formie. W centralnej strefie obiektu stanęła wielkoformatowa rzeźba różowego goryla, który odgrywa ważną rolę w komunikacji centrum handlowego i stanowi rynkowy wyróżnik. Motyw goryla pojawia się m.in. w identyfikacji wizualnej, komunikacji centrum czy w aplikacji mobilnej, tworząc spójny przekaz.
W sercu Wrocławia
Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego. Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, m.in. HalfPrice, H&M, House, MOHITO, New Yorker, Reserved, Sinsay, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Martes Sport, home&you, Empik, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Douglas, Sephora, Rossmann, a także usługowych oraz restauracyjnych – np. Popeyes®, KFC, Express Oriental, Burger King, Pasibus, McDonald’s, Pizza Hut czy kawiarnia Costa Coffee.
W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami.
Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.
Z 35 projektami w portfolio
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).