Jula umacnia swoją pozycję na handlowej mapie Śląska

Wśród najemców Parku Handlowego w Jastrzębiu-Zdroju, który został otwarty 12 czerwca, znalazła się szwedzka sieć Jula. Powierzchnia supermarketu wynosi 2344 mkw. To 21. placówka tej sieci w Polsce.

Od 12 czerwca Ślązacy mogą robić zakupy w kolejnym, już trzecim multimarkecie Jula w tym województwie. Po Gliwicach i Bielsko Białej Jula otworzyła się w Jastrzębiu-Zdroju. Mieszkańcy tego miasta i jego okolic mogą wybierać z ponad 15 tysięcy produktów, jakie ma ona w swojej ofercie. Supermarket zajmuje powierzchnię 2344 mkw. To 21. placówka sieci, a 140. globalnie.

Jula to sklep inny niż wszystkie – tu każdy znajdzie coś dla siebie: starsi i młodsi, mężczyźni i kobiety – ci, którzy chcą być samowystarczalni i szukają inspiracji. Od kosiarki po wędkę. Wszyscy kreatywni i aktywni znajdą w Jula 8 odrębnych działów: narzędzia i maszyny, artykuły budowlane i farby, elektryka i oświetlenie, odzież i artykuły BHP, ogród, wypoczynek, motoryzacja oraz gospodarstwo domowe.

Jula szczyci się również starannie dobranymi produktami w ramach marek własnych, niedostępnych w innych sklepach, które zdążyły wyrobić sobie renomę na wymagającym rynku skandynawskim. Co warte podkreślenia, produkty dostępne w JULA, są kupowane przez sieć od producentów bez pośredników, co przekłada się na ich atrakcyjne ceny.

„Jastrzębie-Zdrój jest dla nas ważną lokalizacją i nie możemy się doczekać otwarcia sklepu w tym mieście. Placówka jest częścią naszej ekspansji w Polsce i widzimy tu ogromny potencjał. Bardzo interesujące będzie śledzenie rozwoju Jula w Jastrzębiu-Zdroju” – Johan Sjöhagra, CEO Jula AB.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Województwo śląskie stanowi istotny w naszej ekspansji, zatem cieszę się niezmiernie, że nasz kolejny sklep otwieramy właśnie tu. Jesteśmy przekonani, że mieszkańcy Jastrzębia-Zdroju przygotują nam ciepłe powitanie – zwłaszcza, że wiemy, iż z niecierpliwością czekają na ten sklep. Zresztą tu na Śląsku mamy naszych wymarzonych klientów – tysiące zaradnych i aktywnych ludzi ceniących ekonomiczne rozwiązania. Z uwagi na bliskość granicy spodziewamy się także sporego zainteresowania wśród klientów ze Słowacji i Czech.

Jestem przekonany, że wszyscy docenią nie tylko nasz asortyment, ale także niespotykaną na te czasy ofertę – w Jula pomimo inflacji, jesienią ubiegłego roku, zdecydowaliśmy się na obniżenie cen ponad czterem tysiącom produktów” – podsumowuje Arnold Brzeziński, Country Operations Manager, Jula Poland.

Rodzinna firma ze szwedzkimi korzeniami

Siedziba grupy Jula Holding znajduje się w Skara w Szwecji. Grupa zatrudnia ponad 4000 pracowników.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Firma Jula powstała w 1979 roku jako firma rodzinna. Karl-Johan Blank, właściciel Jula, czynnie angażował się w budowanie firmy od samego początku. Przez kolejne kilka lat Jula rozwinęła się w grupę, Jula Holding Group, działającą w obszarach handlu detalicznego, nieruchomości, środowiska, energii, finansów, logistyki i hoteli.


Firma handlowa Jula zapoczątkowała rozwój całej grupy. Jula oferuje klientom szeroką i starannie dobraną gamę produktów do domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów. Produkty Jula cechuje wysoka jakość i dostępne ceny. Zakupów można dokonać za pośrednictwem sklepu internetowego oraz łącznie 140 multimarketów.