Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Nhood Services Poland rozwija współpracę z Kodano Optyk

Firma Nhood Services Poland – świadcząca specjalistyczne usługi dla branży nieruchomości, w tym komercjalizację powierzchni handlowej – rozwija współpracę z marką Kodano Optyk. Nhood jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie w dniach 25-26 września tego roku.

Od kwietnia z bogatej oferty optycznej mogą korzystać klienci Centrum Handlowego Auchan Mikołów. Jest to piąta lokalizacja marki Kodano Optyk w obiektach zarządzanych przez zespół Nhood Services Poland.

Nhood Services Poland odpowiada za współpracę z najemcami, komercjalizację i rekomercjalizację w 54 obiektach handlowych w całej Polsce. Są wśród nich obiekty o zróżnicowanej wielkości i charakterystyce.

– Kształtując tenant-mix w poszczególnych obiektach, zwracamy szczególną uwagę na to, by ich oferta była jak najbardziej zróżnicowana i odpowiadała na oczekiwania klientów. W przypadku Centrum Handlowego Auchan Mikołów rozszerzaliśmy ofertę w synergii z Mikołów Park, naszym nowym obiektem, który otworzymy jesienią. Poprzez nasze działania chcemy stworzyć zróżnicowaną i atrakcyjną destynację zakupową dla całego regionu – mówi Kinga Zabłocka, senior manager ds. komercjalizacji w Nhood Services Poland.

Korzyści ze współpracy z Nhood Services Poland dostrzegła marka Kodano Optyk, której salony znajdują się w 5 obiektach zarządzanych przez Nhood Services Poland. W ostatnich miesiącach Kodano Optyk otworzył swoje salony w Centrum Handlowym Auchan Legnica oraz Centrum Handlowym Auchan Mikołów. Są to obiekty cieszące się dużą popularnością w swoich miastach, a marka postrzega obecność w nich, jako ważny krok w rozwoju sieci sprzedaży.

Kodano stawia na franczyzę

Kodano Optyk jest polską siecią salonów optycznych. Pierwszy salon w Polsce otworzyła w 2016 roku, a już za chwilę osiągnie liczbę 100 salonów. Tylko w czerwcu Kodano Optyk otworzy 7 nowych lokalizacji. Sieć zamierza mocno inwestować i rozwijać sieć salonów stacjonarnych w galeriach handlowych, parkach handlowych oraz w lokalach śródmiejskich, czyli we wszystkich dobrych lokalizacjach skupiających handel.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

– Dążymy do utrzymania najniższych cen na rynku optycznym w klasowych kategoriach produktów oraz oferowania najlepszych i najbardziej atrakcyjnych promocji dla naszych klientów, zarówno stacjonarnie, jak i online. Salony optyczne Kodano Optyk są obecnie najtańszymi salonami optycznymi na rynku. W obliczu wzrostu cen, utrzymanie niskich cen staje się wyzwaniem, ale dzięki posiadaniu własnych marek i produkcji soczewek kontaktowych jesteśmy w stanie to osiągnąć – mówi Konrad Kuska, menedżer ds. franczyzy w Kodano Optyk.

Duże tempo wzrostu sieci sprzedaży marki Kodano Optyk było możliwe również dzięki otwarciu się na system franczyzowy, a zadowoleni franczyzobiorcy świadczą o sukcesie sieci i ciągle rosnącej popularności.

Nhood Services Poland zarządza blisko 700 tys. mkw.

Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, rozwój nieruchomości, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 54 centra handlowe, w tym Blue City w Warszawie, 28 obiektów handlowych Auchan.

Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej. Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.

Ceetrus Polska

Ceetrus Polska sp. z o.o. jest właścicielem 22 Centrów Handlowych Auchan oraz Galerii Łomianki i Galerii Bronowice. Firma dysponuje również portfolio blisko 160 ha terenów inwestycyjnych. Firma powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce spółka prowadzi działalność od 1996 roku.