Tatuum stawia na rozwój w modelu omnichannel

Naszym celem jest rozwój e-commerce w Tatuum. Jesteśmy częścią rynku mody, a polskie firmy w coraz większym stopniu rozwijają się dzięki internetowemu cross-border – mówi Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor eCommerce Tatuum. Marka nawiązała współpracę z e-Izbą.

Elegancja bez ograniczeń charakteryzuje markę Tatuum, która od 1999 roku wypracowała, utrwaliła i konsekwentnie rozwija własny styl mody. Jest to wielkie osiągnięcie, aby na wymagających rynkach umiejętnie łączyć przywiązanie do marki, świetnie skrojone kolekcje i wyjątkowość doświadczeń klientek i klientów. Wchodząc do ekosystemu Izby Gospodarki Elektronicznej Tatuum potwierdza żywotność autorskiego konceptu mody oraz strategiczne podejście do rozwoju biznesu.

Unikatowa wizja leżąca u podstaw Tatuum to powód do dumy i model do naśladowania. Marka stworzona w Polsce 25 lat temu wypracowała styl uwielbiany przez klientki i doceniany przez klientów. Wyróżniając się na zatłoczonym rynku mody łączy elegancję z walorami codziennych ubrań. Obok sieci salonów w Polsce firma z powodzeniem sprzedaje stacjonarnie w Czechach, na Słowacji i Węgrzech.

Jaj konceptualne kapsuły modowe przemawiają do klientek już na 20 rynkach świata, dzięki sprzedaży na marketplace’ach tj.: Zalando, About You czy Fashion Days. Ta uniwersalność i rozmach odpowiadają cechom e-commerce.

Biznesowe paliwo XXI wieku

PARTNER PORTALU

Kaufland

Możliwości handlu online są tu więcej niż oczywiste – narzędzia e-commerce pozwalają definiować potrzeby, opisywać zachowania zakupowe, podpowiadać skład koszyków, ułatwiać płatności i zapewniają błyskawiczna dostawę. Do tego dochodzą spersonalizowane porady dotyczące stylu i ekskluzywne korzyści z członkostwa w klubie zakupowym. Całość zwiększa wartość do produktów oferowaną klientkom.

– Naszym celem jest rozwój e-commerce w Tatuum. Jesteśmy częścią rynku mody, a polskie firmy w coraz większym stopniu rozwijają się dzięki internetowemu cross-border. Dialog jaki e-Izba prowadzi z instytucjami polskiej administracji rządowej, UE, biznesem na poziomie transgranicznym jest niezwykle ważny i potrzebny. Projekty prowadzone przez e-Izbę zarówno w zakresie legislacyjnym jak i edukacyjnym, są ogromnym wsparciem dla przedsiębiorców z branży e-commerce i pomagają odnaleźć się w nowej rzeczywistości cyfrowej. Cieszymy się, że możemy dołączyć do grona firm zrzeszonych w Izbie, aktywnie uczestniczyć w jej pracach i wymieniać się know-how – podkreśla Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor eCommerce Tatuum,

Blisko jak przez Internet

Marki takie jak Tatuum rozwijają możliwości, które daje e-commerce przez sprzedaż we własnym sklepie e-commerce i platformy zakupowe. Zapewniają w ten sposób pełną obsługę w każdym punkcie kontaktu. Jest to zrozumiałe i celowe, bo orientacja na klienta to obecnie podstawa sukcesu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Bliżej niż przez internet nie można znaleźć się z klientką czy klientem – możliwości e-commerce opisuje Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. – Nasza organizacja rozwija cały polski e-handel edukując biznes, łącząc jego potencjał, wpływając na system prawny i przepisy wykonawcze. Prężnie działamy w skali europejskiej. Jestem więc przekonana, że możliwości, jakie otwierają się przed Tatuum w naszym ekosystemie pozwolą tej firmie na dalszy rozwój biznesu, aby oferować niezrównane doświadczenia zakupowe klientom i klientom marki – uzupełnia.

Handel elektroniczny zrewolucjonizował sposób, w jaki firmy działają i wchodzą w interakcje z rynkiem. Jego zdolność do oferowania globalnego zasięgu, efektywności kosztowej, spersonalizowanych doświadczeń i wygody w połączeniu z zaawansowanymi możliwościami marketingowymi sprawiają, że ​​jest to niezwykle skuteczny kanał sprzedaży. Izba Gospodarki Elektronicznej oferuje wsparcie na każdym etapie rozwoju e-sklepu każdej wielkości, ze szczególnym uwzględnieniem cross-border e-commerce.