Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Sieć kawiarni Starbucks umacnia swoją pozycję w Polsce

20 czerwca zostanie otwarta druga w Toruniu kawiarnia sieci Starbucks. Nowy lokal znajduje się przy ul. Rynek Staromiejski 30. Zajmuje on powierzchnię 287 mkw. Starbucks – tradycyjnie już – jest Partnerem Kawowym targów  SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września w Warszawie.

Najnowsza kawiarnia znanej sieci zostanie otwarta w Toruniu, przy ul. Rynek Staromiejski 30. To właśnie tutaj miłośnicy kawy i nie tylko, znajdą idealne miejsce do złapania oddechu przy filiżance ulubionego napoju oraz świeżych przekąskach.

„Bardzo cieszymy się, że 20 czerwca będziemy mogli świętować otwarcie drugiego już lokalu w Toruniu. Jest to bardzo atrakcyjny punkt na mapie miasta, często odwiedzany przez naszych sympatyków” – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska.

„Kolejna kawiarnia w mieście zapewni mieszkańcom miasta jeszcze łatwiejszy dostęp do naszej oferty. Teraz będą mogli częściej napić się swojego ulubionego napoju, skosztować naszych sezonowych propozycji i zrelaksować się pomiędzy codziennymi obowiązkami. Pragniemy, aby jak najwięcej osób mogło doświadczyć wyjątkowych chwil w Starbucks”.

Design łączący historię z nowoczesnoscią

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Nowo otwarta kawiarnia o powierzchni 287 mkw. to aż 150 miejsc siedzących. Wystrój bazuje na charakterystycznych dla marki kolorach oraz grafikach połączonych z historycznymi elementami kamienicy z XV wieku. Będzie tu można zobaczyć oryginalny strop oraz odsłonięty fragment krawędzi z profilem wałkowym. Tak właśnie łączy się historia z nowoczesnością. W nowym lokalu Starbucks Goście będą mogli wypić jeden z kultowych napojów lub spróbować totalnych nowości marki. W ofercie sieci znajdują się również smakowite przekąski, przygotowywane z prostych oraz wysokiej jakości składników. To świetne miejsce nie tylko na poranną lub popołudniową kawę, ale też słodki deser, świeżo wypiekane croissanty czy pyszną kanapkę. Marka dba przy tym o wszystkich swoich Gości, oferując także wegetariańskie oraz wegańskie opcje swoich kultowych napojów oraz smakołyków.

Dla wielu miłośników marki, jej kawiarnie to przestrzeń, gdzie mogą naprawdę odpocząć, spędzić razem czas i naładować się pozytywną energią. Wizyta w Starbucks to gwarancja wyjątkowych doświadczeń smakowych, najwyższej jakości kawy i znakomitej obsługi. A dzięki nieograniczonej możliwości personalizacji ulubionych napojów, każdy Gość znajdzie tu coś dla siebie. No i to imię na kubeczku.

Historia zaczęła się w USA

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na zobowiązaniu i przyjętych wartościach, z każdym kubkiem kawy firma dostarcza klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Nie tylko Starbuck w portfolio

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza ponad 1600 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Austrii, Niemczech i Chinach.